Акція протесту розпочалася після зриву переговорів про підвищення зарплат і поліпшення умов праці. Заводи "великої трійки" підняли на непокору профспілки UAW. Лідер UAW Шон Фейн не виключає загальнонаціональних страйків з участю майже 150 тисяч членів профспілки, але це будуть не всі працівники наявних у країні автозаводів.
На заводах іноземних виробників у США практично немає членів цієї профспілкової організації. Заводи Tesla також не об'єднані в профспілки.
Читайте також Страйк далекобійників на кордоні між США та Канадою спричинив зупинку автозаводів Ford, GM, Toyota
Відповідно до заяви профспілок, у згаданих вище трьох великих автомобільних компаніях Детройта планується лише "обмежена та цілеспрямована" зупинка роботи. Нинішня акція показує, що місцева профспілка не прогинається перед роботодавцем і сповна відстоює права людей.
Фото: CNBC
UAW наполягає на тому, щоб працівники, які виготовляють, наприклад, акумулятори та інші електронні компоненти, також отримували вигоду від кращих зарплат і стандартів праці. Коли ж переговори результатів не дали, профспілки вдалися до страйку.
Роботодавці притримуються своєї думки. Скажімо, генеральний директор Ford Джим Фарлі каже, що вимоги UAW призведуть до банкрутства компанії. До речі, Ford є єдиним патріархом американського автопрому, який ніколи не подавав заяву про банкрутство.
Читайте також Жителі Мічигану влаштували багатотисячний автострайк
"За вісімдесят років ми завжди могли вирішити ці розбіжності, тому що ми завжди на боці працівників Ford. У нас найбільша кількість члені UAW, у нас більше людей, ніж будь-хто має, ми будуємо більше транспортних засобів, і ми ніколи не бачили нічого подібного", – розповідає у інтерв’ю CNBC Джим Фарлі, не розуміючи, що відбувається на стороні UAW.
Деякі вимоги Фарлі озвучив, мовляв, середня зарплата за пропозицією профспілок має становити майже 300 000 доларів. Він порівняв це з набагато нижчою цифрою, яку іноді можуть заробляти вчителі, військові чи пожежники.
Фото: time.news
Профспілки стоять на своєму: потрібно справедливо запровадити коригування вартості життя, збільшити розподіл прибутку та наблизитися до того виду підвищення (у відсотках), яке керівники цих компаній отримують на регулярній основі.