Рейтинг ненадійності автомобілів очолили Tesla і Dacia

Вийшов новий рейтинг надійності автомобілів, сформований німецькими експертами: кожна п'ята Tesla і навіть кожна друга Dacia не пройшли техогляд.
Рейтинг найгірших легкових машин: дослідження - Auto24

ФОТО: Martin Hangen, ADAC|

Деякі виробники перехвалили свої моделі: в рейтингу такі машини виявилися надто кволими

logo27 травня, 09:10
logo0
logo0 хв

Аналіз проводили центри технічних досліджень Німеччини ADAC та TÜV. Підготовлений цими інститутами звіт базується на 10,2 мільйона перевірок легкових автомобілів. Потім 228 моделей були розділені на вікові групи.

Як повідомляє moto.pl, на цій основі базувалося дослідження. Було розроблено список найбільш і найменш схильних до відмов транспортних засобів.

Читайте також Німець створив найгірший автомобіль в історії автопрому

Особливо виділяються два бренди – Dacia та Tesla. Вони отримали найгірші результати.

Репутація Dacia й Tesla виявилася підмоченою

Абсолютним лідером серед найненадійніших моделей, стала Dacia. Румунський бренд панує особливо у старших вікових категоріях. Наприклад, у списку трьох найпроблемніших автомобілів віком 8 та 9 років усі – Dacia.

Корона "поганки" дісталася Renault Twingo у 12- та 13-річних моделей – у 41,5 відсотка цих транспортних засобів під час технічного огляду виявлено серйозні дефекти. Тобто кожен другий Twingo завершив перевірку з негативним результатом.

Рівень несправностей Dacia випадковим не назвати. Румунський бренд майже завжди домінував у німецьких звітах. Однак цього разу Tesla підготувала найбільший сюрприз. У випадку з 4- та 5-річними транспортними засобами діагност виявив серйозні дефекти майже у кожному п'ятому транспортному засобі.

Читайте також Красень чи чудовисько: для чого потрібен такий "скажений" пікап

Tesla Model 3 домінувала у двох вікових категоріях. У цієї моделі не було жодних шансів конкурувати з Dacia за звання лідера серед старіших автомобілів з простої причини. Бо він дебютував надто пізно. Однак, є багато ознак того, що з віком Tesla Model 3 може перехопити звання найненадійнішого автомобіля в рейтингу TÜV.

Найненадійніші 2- та 3-річні моделі:

  • Tesla Model 3 (14,2%),
  • Ford Mondeo (13,2%),
  • Skoda Scala (11,8%).

Найненадійніші 4- та 5-річні моделі:

  • Tesla Model 3 (19,7%),
  • Volkswagen Sharan (17,7%),
  • BMW 5 та 6 серій (17,7%).

Найненадійніші 6- та 7-річні моделі:

  • Dacia Dokker (26,5%),
  • Dacia Duster (24,3%),
  • BMW 5 та 6 серій (23,6%).

Найненадійніші 8- та 9-річні моделі:

  • Dacia Dokker (30,9%),
  • Dacia Duster (29,7%),
  • Dacia Sandero (28,6%).

Найненадійніші 10- та 11-річні моделі:

  • Dacia Logan (39,6%),
  • Dacia Duster (34,1%),
  • Renault Twingo (33,0%).

Найненадійніші 12- та 13-річні моделі:

  • Renault Twingo (41,5%),
  • Dacia Logan (41,0%),
  • Renault Clio (39,8%).

Читайте також Водія оштрафували за несправний вогнегасник: наскільки це законно

Які моделі найменш схильні до відмов?

Купе Porsche 911 — найменш проблемний автомобіль віком понад 4 роки. І він досягає справді чудових результатів. Наприклад, серед таких 10-річних машин рівень серйозних дефектів становить лише 5,6 відсотка. Mercedes-Benz А-klasse, що посідає друге місце, може похвалитися майже втричі вищим відсотком.

Щодо простіших моделей, то Volkswagen Golf Sportsvan, Audi Q2, Honda Jazz, Volkswagen T-Roc, Mazda CX-3, Mazda 2, Mitsubishi ASX та Volkswagen Golf Plus також показали хороші результати.

На що звертали увагу експерти

Перевіряли все. Скажімо, тест згаданого вище центру технічних досліджень TÜV передбачає обов’язкову перевірку технічного стану (Hauptuntersuchung). Огляд проходять всі автомобілі, що використовуються на німецьких дорогах. Ця процедура обов'язкова для легкових автомобілів кожні 24 місяці після досягнення ними трьох років.

Читайте також Складено рейтинг найнадійніших китайських авто

Інспектори перевіряють стан і роботу всього: від конструкції шасі до гальм, рульового керування, підвіски, фар, шкідливих викидів, рівня шуму та величезного переліку інших елементів. Усі результати ретельно заносяться до електронного реєстру, на підставі яких експерти згодом роблять висновки.