Усі отримані від уряду Кореї та агенції міжнародного розвитку USAID 30 карет швидкої медичної допомоги і одна мобільна лабораторія вже відправлені в регіони.

Однією з перших спецтранспорт отримала Торецька міська військова адміністрація Бахмутського району Донецької області. Такий автомобіль для місцевої лікарні, що практично межує з передовими позиціями армії, був вкрай необхідний. Автомобіль уже на місці й задіяний у чергуванні.

"Цей транспортний засіб буде використовуватися для забезпечення сталої роботи гуманітарних хабів Торецької громади та під час етапів евакуації цивільного населення громади", – повідомила на своїй сторінці в Facebook мерія Торецька.

KIA Bongo в умовах у прифронтової зони ще не працював. Але в лікарні Торецької громади йому раді, хоча не виключають виїзди на виклики під гуркіт канонади та свист мін. Фото: Торецька МВА

Автомобілі швидкої медичної допомоги на шасі KIA Bongo прибули до України не тільки укомплектованими за стандартами Всесвітньої організації охорони здоров'я, але й вщерть завантажені "виробами медичного призначення та лікарськими засобами".

Читайте також Kia та Hyundai планують продати 7,4 мільйона автомобілів у 2024 році

Медичне виконання фургона Bongo групи LCV в наших лікарнях і станціях швидкої допомоги явище рідкісне. Попри невеличкі розміри карети (6195x1818x2675), цей автомобіль не поступається ходовими можливостями, витривалістю та гарною амортизацією визнаним європейським "швидким".

Автомобіль з колісною формулою 4х2 має економічний 2,5-літровий двигун потужністю 130 к.с., який працює з механічною коробкою передач. У міському режимі «карета» буде брати десь під 11 л на 100 кілометрів пробігу, але на трасі можна вкластися в 8-9 л дизеля. Тут щодо витрат палива слід врахувати сезонність, рельєф, а також стан дороги, через що про сталі величини можна говорити не за паспортними заявками виробника, а за фактом експлуатації карети на даній місцевості.

Читайте також Позашляховики Kia KM450 збанкрутілого заводу "Богдан" надійшли на передову


Плавний хід навіть на побитій дорозі забезпечить система підвіски на торсіонних пружинах та газових амортизаторах. В прифронтових умовах для транспортування лежачих хворих чи покалічених людей амортизація має велике значення.

Стабільну комфортну температуру в салоні забезпечує автономний незалежний від кабіни обігрівач. Для роботи в літню спеку тут є кондиціонер.