ФОТО: Scania|
Так виглядає п'ятивісний кар'єрний самоскид Scania з комбінованою ручною та автономною системами водіння.
Цей самоскид розроблявся протягом 10 років. Він буде у сегменті 40 або 50 тонн, матиме п’ятивісну платформу. Про це повідомляє часопис Automotive purchasing and supplychain.
Управління цими монстрами покладається на вдосконалений автопілот. Самоскид автономно ходитиме технологічними дорогами.
Читайте також Volkswagen готується запровадити повний автопілот в комерційних моделях
Його управління під'єднають до розширеної системи керування. Вона розроблена для планування маршруту, віддаленого контролю та зіставлення самоскидів з іншими транспортними засобами.
Попри таку інноваційну схему керування та комп’ютеризацію, усі транспортні засоби матимуть повноцінні салони з ручним керуванням. Людина зможе замінити автопілот у разі надзвичайної ситуації або під час руху по дорогах загального користування. Саме тому тут не відмовилися від козирка над дахом кабіни, що характерно самоскидам гірничодобувного сегмента.
Читайте також Водії все менше довіряють автопілотам, однак автовиробників це не зупиняє
Першим ринком збуту представлених автомобілів стане Австралія. Тепер клієнти можуть розміщувати там замовлення, сподіваючись отримати автоматизований самоскид у 2026 році. Ще через кілька років принесуть прем'єру до Південної Америки.
Про початок продажу в Європі поки не йдеться. Однак не виключено, що подібне станеться, оскільки на автоматизовані самоскиди вже претендує Норвегія.
Фото: Scania