Повна назва автомобіля – одна за найдовших в історії: Scuderia Cameron Glickenhaus Zero Emission Hydrogen Fuel Cell Boot Pickup Concept. навіть без слова "концепт". Таким же довгим має бути його запас ходу на повній заправці.

Як і більшість машин компанії Джеймса Глікенхауса, водневий пікап поки існує лише у кресленнях та рендерах, але вже у 2023 році він повинен виїхати на тисячокілометрові змагання Baja 1000 в пустелі, разом із Baja Boot.

Дивіться також: SsangYong показав позашляховик, підозріло схожий на Jeep Wrangler

За словами засновника SCG, вже до кінця цього року повинен бути створений прототип електричного пікапа. Раніше Глікенхаус заявляв, що автомобіль буде швидким, недорогим і матиме легко доступне рішення для заправки, маючи на увазі не машину для Baja 1000, а клієнтські автомобілі. SCG також планує зробити пікап транспортним засобом “за розумними цінами”.

Фото: розміщення баків з воднем у пікапі SCG Zero Emission Hydrogen Fuel Cell Boot Pickup / SCG

Глікенхаус також поділився у Facebook, що його FCEV-пікап має чітку мету на дальність пробігу Zero Emission Hydrogen Fuel Cell Boot Pickup: понад 967 км. Засновник SCG міг би сказати простіше – 1000 км (621 милі), але Baja 1000 щороку проходить по новому маршруту, тож відстань також змінюється.