Більшість світових автовиробників заявили про припинення роботи на російському ринку. Вони припинили імпорт та експорт автомобілів, постачання запчастин, зупинили складальні заводи. Єдине, що вони забули – попрощатись з російськими клієнтами. Українські креативники допомогли їм у цьому та придумали настанови на прощання, співзвучні з корпоративними слоганами.
Наприклад, Volkswagen має лозунг Das Auto (просто автомобіль). Для прощання з росіянами найкраще підходить "незабаром ти забудеш, що це".
До речі проблема з чіпами для нових авто ускладниться через війну
Слоган французької Renault "керуй змінами" найкраще переробляється для нових російських реалій як "наприклад, освоюй воза".
Японський Nissan "перевершує сподівання" і цього разу: "такого ти точно не чекав" (мається на увазі втрату можливості купувати сучасні автомобілі).
Інші перероблені вислови – у фотогалереї (російською, щоб зрозуміло місцеве населення):