ФОТО: Запорізька ОВА|
Реанімаційні автомобілі на шасі Mercedes-Benz Sprinter
Незвичність в тому, що тут не фургон вагонного компонування класичного Sprinter, а спеціальна кубоподібна надбудова кузова типу кунг. В його салоні розміщено реанімаційний блок, де все відповідає відділенню інтенсивної терапії, але у зменшеному вигляді.
На відміну від вагонної версії фургона, тут більше простору як за шириною, так і за висотою. Кубоподібна форма кузова, що виступає за габарити звичайнісінького Mercedes-Benz Sprinter, розширила можливості. Вдалося розмістити над колісними арками бокові шафи, кисневий відсік з зовнішньою дверною лядою та інші допоміжні ніші з доступом зовні, але з виведеними атрибутами комунікації всередину.
Читайте також Реанімобілі закордонних благодійників передано військовим медикам
Залучила іноземну допомогу та забезпечила доставлення реанімаційних автомобілів у Запоріжжя благодійна організація "Ротарі клуб "Запоріжжя-Хортиця". Долучилися до цього траншу пожежна частина в окружному місті Бергхайм, муніципалітет та мер Бергхайма Фолькер Міселер, ротарі-клуб RC Rhein-Erft, Lions Club Bergheim-Erft та Німецький благодійний фонд Blau-Gelbes Kreuz e.V)
Кожна автівка укомплектована всім необхідним для екстреної медичної допомоги. Зокрема, є апарати, які дозволяють моніторити показники життєдіяльності, а в одній із автівок є ще й апарат УЗД.
Ці "швидкі" надали Запорізькому військовому госпіталю, Комишуваській та Павлівській громадам. Ще одну реанімаційну карету отримає 9-та міська лікарня. Фото: Запорізька ОВА
Щодо ходової бази Mercedes-Benz Sprinter, на шасі якого зведена кубоподібна надбудова, то тут класика – 3-літровий дизельний двигун на 230 к.с. (169 кВт), який у змішаному циклі споживає в межах 12 літрів дизеля на 100 кілометрів пробігу.
Читайте також Геймери всього світу зібрали для України понад мільйон доларів на реанімобілі
Така витрата вважається економічно вигідною, оскільки подекуди на балансах лікарень ще стоять старенькі "таблетки" (буханки) УАЗ-452, які з 2,5-літровим інжекторним двигуном у змішаному циклі на сотню пробігу поглинають 14,4 літра бензину, а з 2,7-літровим мотором беруть на 1,5-2 літра більше, тобто майже 16 і більше літрів. При цьому поступаючись "Спринетрам" амортизаційними властивостями, відсутністю гідропідсилювача керма та багатьма люксовими елементами комплектації кабіни і медичного салону в цілому.