На фоні проблем з перетином західного кордону перевізники майже перестали оновлювати свій автопарк свіжими тягачами.

У листопаді українці придбали 2,4 тисячі нових та вживаних сідлових тягачів. Це на 34,4% менше, ніж за аналогічний період минулого 2022 року, та на 7,5% менше, ніж у жовтні-2023.

Частки внутрішніх продажів та імпорту вживаних сідлових тягачів виявилися цього разу абсолютно рівними: 50/50, та з аналогічною кількістю машин — по 1125 шт. для кожного з сегментів. Сумарна частка «траків» з пробігом при цьому склала 92%, стверджують експерти Інституту досліджень авторинку. Новими придбали 8% сідлових тягачів, що в кількісному вимірі дорівнює 194 штуки.

Також цікаво українці знову почали купувати ЗІЛи та КамАЗи



Динаміка продажів сідлових тягачів в Україні, листопад 2022 — листопад 2023

AdBlue PureDrive - це рідина для зменшення кількості забрудненого повітря дизельним двигуном. Сертифікована Німецькою асоціацією автопромисловості (Verband der Automobilindustrie e.V. (VDA), вона доступна на АЗК WOG.

Рекламна інформація

На діаграмі помітно, що впродовж 2023 року попит на сідлові тягачі поступово знижувався. Листопад взагалі встановив антирекорд — найменший обсяг торгів у цьому сегменті від початку року. Один із чинників, який пояснює цей тренд — задоволення потреб перевізників у транспортних засобах, яких ще рік тому відчувався дефіцит, адже після повномасштабного вторгнення рф в Україну основним транспортом для експорту-імпорту товарів став автомобільний.

Можливо, тенденція зниження попиту як на сідлові тягачі та напівпричепи до них збережеться, оскільки бізнес українських перевізників досить відчутно «підкосило» блокування українсько-польського кордону. Тож частина із них, вочевидь, не налаштована просто зараз розширювати свій парк автомобілями, пристосованими для міжнародних перевезень.

До речі для порожніх "фур" відкрили нове вікно

Найпопулярніші тягачі на внутрішньому ринку

Найпопулярнішим сідловим тягачем на внутрішньому ринку в Україні впевнено залишається DAF XF. Угод купівлі-продажу таких моделей уклали 306 шт. На друге місце піднявся Renault Magnum (130 шт.). Третє місце посів MAN TGX (127 шт.). Крім цих моделей також до п’ятірки тягачів з найвищим попитом увійшли Volvo FH (121 шт.) та Renault Premium (87 шт.).

Сідлові тягачі, привезені з-за кордону

У листопаді першість здобув DAF XF (302 шт.), який змістив на другу позицію лідера попередніх періодів MAN TGX (295 шт.).

На третьому місці знаходиться Volvo FH (149 шт.), на четвертому — Scania R-Series (79 шт.). Замикає першу п’ятірку Mercedes-Benz Actros (68 шт.).

Нові сідлові тягачі

Серед нових моделей українські перевізники найчастіше купували MAN TGX (69 шт.). На другому місці Volvo FH (55 шт.), на третій позиції — Scania R-серії (22 шт.).

На четвертому місці DAF XF (20 шт.), а п’ятим став Mercedes-Benz Actros (9 шт.).