Для майбутніх електрокарів вже, начебто, готові силові установки власної розробки.

В Індії стартувала рекламна кампанія на підтримку нового бренду Ziptron від Tata Motors. Поки що не ясно, чи це автомобільна марка, однак відео, схоже на трейлер фільма, обіцяє електрифікацію індійського автовиробника.

Також цікаво: Geely поставить фантастичний кросовер Icon на конвеєр

“Зіптрон – це технологічне ядро нових електричних транспортних засобів. Це свобода 2.0”, – сказано в кінці рекламного ролика. Очевидно, що мова йде про силову установку, яку використовуватимуть для цілого ряда електрокарів. Та чи буде Ziptron самостійним автомобільним суббрендом, на зразок e-tron в Audi – поки не ясно. Презентація автовиробника розкриває трохи більше, хоча у цьому питанні крапки над “і” все ще не розставлені.


Фото: презентація бренду Ziptron / India Today

“Ми з гордістю представляємо технологічний бренд Ziptron, створений силами нашої глобальної інженерної мережі. Він стане основою майбутньої лінійки електромобілів. Ми сподіваємося відкрити нову епоху електромобільності в Індії”, – заявив генеральний директор Tata Motors Гюнтер Бутшек.


І хоча під “глобальною інженерною мережею” слід розуміти технології дочірнього концерну Jaguar-Land Rover, індійці стверджують, що обійшлись без простих запозичень і розробили силові установки з нуля майже повністю власними силами.


Перший Ziptron-електрокар виробник береться презентувати у січні-березні 2020 року. Повідомляється, що він матиме ефективну та продуктивну високовольтну систему зі значним запасом ходу, можливістю швидкої зарядки, а також восьмирічною гарантією на батарею.


Фото: концепт Tata Altroz EV / Tata Motors

Зважаючи на близькі терміни дебюту вищезазначеного електромобіля, можна припустити, що концепт на задану тему в автовиробника вже є. Наприклад, показаний минулого року в Женеві електричний хэтчбек Tata Altroz EV, для якого був заявлений запас ходу в 250-300 км.

Також цікаво: Mitsubishi показала гібридний кросовер з чотирма "вентиляторами"