
ФОТО: Tesla |
Tesla Model Y
Як пише Reutres, позивач Нір Хінтон стверджує, що одометри Tesla замість реального пробігу відображають некоректні дані, які базується на стилі водіння й споживанню енергії завдяки “алгоритмом прогнозування”.
Також цікаво: Tesla втратила 20% продажів за перший квартал 2025 року
Автор позову придбав кросовер Model Y у грудні 2022 року з 36 772 милями пробігу. В результаті експлуатації він помітив, що в окремі дні його одометр працював з відхиленням й показував навіть 72 милі пробігу за день, в той час, як реальний маршрут становив близько 20 миль.
Через це базова гарантія на 50 000 миль закінчилась значно раніше запланованого терміну й він втратив право на безкоштовний ремонт підвіски в розмірі 10 000 доларів. Однак, Хінтон вважає, що автовиробник все ж має компенсувати вартість ремонту.
Читайте також: Toyota презентувала новий bZ7, щоб конкурувати з Tesla Model S
Згідно з документами позову, він звинувачує компанію в цілеспрямованому завищенні пробігу для зменшення безкоштовних гарантійних ремонтів. Хінтон вимагає відшкодування збитків для водіїв Tesla в Каліфорнії, що потенційно охопить понад 1 мільйон автомобілів. Компанія Tesla та її адвокати заперечили звинувачення у свій бік й подала відповідний позов до федерального суду Лос-Анджелеса.