ФОТО: Toyota|
Toyota Aqua
Перше покоління Aqua почало продаватись у 2011 році, з того часу компанія продала аж 1,87 мільйона цих автомобілів. Зараз представлено друге покоління, яке відрізняється покращеною економічністю та набором цікавих опцій.
Використовуючи платформу TNGA (GA-B), нова Aqua має кузов з більш високою жорсткістю, що запезпечує безшумність та стабільну їзду. Колісна база Aqua збільшена на 50 мм, що забезпечує як більший простір для пасажирів, що сидять на задніх сидіннях.
Також цікаво: Toyota Land Cruiser 300 вже привезли в Україну
Серед стандартного обладнання - розетка на 100 В змінного струму потужністю 1500 Вт з аварійним режимом живлення, який дозволяє прожити в автомобілі певний час на випадок вимкнення електроенергії у місті. Наприклад, живити від цієї розетки електрочайник чи фен.
Це стало можливим завдяки використанню нової двополярної нікель-водневої акумуляторної батареї. Нова батарея вдвічі потужніша попередньої та забезпечує кращу динаміку на електромоторі. Окрім того, режимів, за яких Aqua працює як електромобіль, стало значно більше, особливо в міських умовах.
У новій Aqua вперше серед автомобілів Toyota використано "педаль комфорту" – педаль газу, яка при відпусканні гальмує автомобіль. Така педаль раніше використовувалась лише в електромобілях, а не гібридах.
Aqua в стандартній комплектації оснащена останньою версією Toyota Safety Sense, яка рясніє передовими активними функціями безпеки: запобігає аваріям при повороті праворуч чи ліворуч, має покращений адаптивний круїз-контроль, асистент утримування у своїй смузі, контролер різкого прискорення через неправильне натискання педалі акселератора.
Також цікаво: тест-драйв Toyota RAV4
В салоні – кілька цікавих рішень для зручності пасажирів. Зокрема, водійське сидіння може повертатись вбік для людей з обмеженою рухливістю, під пасажирським є спеціальний міні-багажник, а для кабелів мобільних телефонів передбачено спеціальну нішу. Новий Aqua оснащений великим 10,5-дюймовим дисплеєм медіасистеми.
Цей міський автомобільчик може бути як передньоприводним, так і з повним приводом. Ціна в Японії починається від 1 980 000 ієн (405 900 грн).