Схема розміщення агрегатів у новій платформі Toyota-Subaru буде “традиційною”: батарейний блок під підлогою, а електромотор – під капотом.
Читайте також: Всі електромобілі для країн ЄС оснастять генераторами шуму
Корпорації Toyota та Subaru успішно співпрацюють з 2005 року, свідченням чого є, крім іншого, близнюки BRZ і GT86. Партнери оголосили про об'єднання зусиль в розробці нової платформи для компактних середньорозмірних кросоверів і седанів D-сегмента з електричними силовими установками.
У цьому кооперативі Toyota відповідає за технології електрифікації, а Subaru за повнопривідні системи. Першою моделлю, збудованою на новій платформі стане кросовер, співрозмірний з RAV4, а найбільш імовірним претендентом на цю роль називають концепт Subaru Viziv Adrenaline.
Фото: концепт Subaru Viziv Adrenaline, є прообразом серійної моделі XV і головним кандидатом на звання першого електрокара Subaru / Subaru
Терміни не позначені. Сказано лише, що це не забере багато часу. Subaru визнає, що вела дослідження самостійно, але тепер перенесе наявні напрацювання в спільний проект. Зауважимо, Toyota також активно взаємодіє з Suzuki і Mazda.
Також цікаво: Changan планує побудувати в Грузії завод з виробництва електрокарів