
ФОТО: Toyota |
Toyota Turbo Trail Cruiser
Як пише Carscoops, головна інтрига концепту — нове “серце”. Замість атмосферної “шістки” інженери встановили 3,4-літровий V6 i-Force з подвійним турбонаддувом від актуальної Toyota Tundra. Його потужність становить 394 к.с. і 650 Нм, тобто майже удвічі більше, ніж мав оригінал.
Читайте також: Швидша, ніж Camry 3,5: Toyota показала "заряджену" Camry GT-S
Щоб сучасний агрегат вписався у кузов 80-х, фахівці Toyota Motorsports Garage розробили індивідуальні кріплення, переробили піддон картера та теплообмінник і створили унікальний джгут проводів. Адаптерна плита дозволила поєднати V6 з рідною 5-ступеневою “механікою”, зберігаючи автентичність.
Готовий до бездоріжжя — і до уваги
Turbo Trail Cruiser зберіг рамну конструкцію, але отримав ліфт підвіски та змінену геометрію для більшої артикуляції. На полірованих колесах із бедлоками встановлені 35-дюймові позашляхові шини. При цьому дизайнери свідомо залишили кузов майже недоторканим: ті самі форми, ті самі галогенні фари, максимальний вінтажний вайб.
Також цікаво: Toyota створює новий флагманський бренд, який буде вище за Lexus
Результат — машина, яку можна переплутати зі старою лише на вигляд, але не за характером. Інтер’єр також лишився оригінальним, за винятком аудіосистеми JBL-аудіо та центральний сенсорний екран — єдині натяки на XXI століття в салоні.
Хот-род по-тойотівськи
“Turbo Trail Cruiser показує, що стається, коли технології Toyota з підвищення продуктивності поєднуються з одним із наших найвідоміших класичних автомобілів. Це хот-род з ДНК Toyota: потужність, керованість і надійність у пакеті, що залишається вірним оригінальному Land Cruiser”, — каже Марті Швертер, керівник Toyota Motorsports Garage.