У Hyundai новий коронавірусний логотип

Емблема корейської марки символічно зображує двох людей, що потискають руки. Зараз це небезпечно.
У Hyundai новий коронавірусний логотип

ФОТО: Hyundai_Global|

Новий логотип Hyundai

logo6 квітня 2020, 12:30
logo0
logo0 хв

В офіційному Твіттер-акаунті Hyundai продемонструвала тимчасовий логотип, в якому відбулися зміни, через пандемію коронавіруса COVID-19.

Читайте також: Карантин 2020: правила і обмеження для автомобілістів – список

Соціальне дистанціювання – можливо, єдине, що рятує людство під час пандемії нового вірусу. Експерти в сфері охорони здоров'я дійшли висновку, що вкупі з суворим дотриманням правил особистої гігієни, дистанціювання є кращим способом запобігання поширенню коронавирусной інфекції.

Міжнародні корпорації почали пропагувати необхідність дотримуватися дистанції, щоб убезпечити себе та інших від зараження коронавірусом. Раніше свої логотипи змінили три німецьких марки: Mercedes-Benz, Volkswagen та Audi, а тепер до ініціативи приєдналась і Hyundai. Замість традиційного потискання рук, марка пропонує “вдарити кулачки”.

Дивіться також: 24 кращих фільми про автомобілі за останні 5 років