У квітні українці придбали і поставили на облік 3,7 тис. нових легкових авто або майже вдвічі менше, ніж роком раніше, повідомляє Укравтопром.

Такий результат не є антирекордом: чотири та п’ять років тому були місяці і з меншими результатами.

Читайте також: Китайський авторинок оговтується від карантину: продажі вже зросли на 360%

Незважаючи на різке падіння кількості реєстрацій нових машин, третій місяць поспіль залишається незмінною трійка лідерів ринку – Renault, Toyota, KIA. Втім, і роком раніше квітневий рейтинг в тому ж порядку очолювали ті ж бренди.

Проте не обійшлося і без сюрпризів. На четверте місце піднявся BMW, що у минулому році займав дев’яту позицію, а у попередньому місяці тринадцяту. Здивував і Mercedes-Benz, один з небагатьох брендів, які продемонстрували зростання продажів, показавши шостий результат місяця. Роком раніше Mercedes-Benz займав 14 рядок рейтингу, а у березні цього року був одинадцятим.

Також цікаво: Mercedes-Benz зробив онлайн-презентацію ноовго кросовера

ТОП-10 брендів квітневого ринку нових легкових автомобілів у версії 2020 року виглядає наступним чином:

  1. Renault – 771 од. (-31% до квітня 2019 р.);
  2. Toyota – 428 од. (-56%);
  3. KIA – 259 од. (-59%);
  4. BMW – 184 од. (-11%);
  5. Skoda – 180 од. (-67%);
  6. Mercedes-benz – 177 од. (+16%);
  7. Mazda – 173 од. (-15%);
  8. Nissan – 133 од. (-69%);
  9. Peugeot – 131 од. (-33%);
  10. Hyundai – 121 од. (-68%).

Бестселером місяця став компактний кросовер Renault Duster, 278 нових автомобілів цієї моделі поповнили у квітні український автопарк.

Всього за період з січня по квітень поточного року на українському ринку було зареєстровано 23,9 тис. продажів нових легкових автомобілів, що на 5% менше ніж за аналогічний період минулого року.

Також цікаво: Авторинок ЄС в березні просів на 55%