Власне алкозамок буде ставитись в залежності від країни, в якій буде продаватись машина. Наприклад, в Нідерландах, Австралії, Бельгії, Данії, Фінляндії, Франції, Австрії та США іммобілайзер з алкотестером примусово ставлять на легкові авто тих водіїв, які були спіймані нетверезими за кермом.
Влада ЄС має намір гарантувати можливість встановлення алкозамка, причому уніфікованого як для легкових авто, так і для вантажівок та автобусів.
Також у тему: в Україні зафіксовано антирекорд з п’яного водіння
Інтерфейс може бути з роз'ємом або бездротовим (як в системі Volvo Alcoguard), деталі ще належить пропрацювати.
Інтерфейс під алкотестер доданий до обов'язкових пристроїв, які ЄС планує запровадити з 2022-2024 року. Серед них – розумний обмежувач швидкості, автоматичне гальмування, попередження про вихід зі смуги, реєстратор даних і моніторинг втоми водія.
Установку інтерфейсу, як і інші заходи на кшталт обов'язкового автоматичного гальмування, Європарламент має затвердити протягом найближчих місяців. Мало хто сумнівається, що результат голосування буде позитивним. Всі ці заходи в сукупності, за оцінкою законодавців, повинні до 2038 року скоротити в Європі число загиблих в ДТП на 25 000 і число постраждалих – на 140 000.
Нагадаємо, що в Україні зменшилось число ДТП, а постралих – зросло.