Керівник компанії Murmuration Technology з Кривого Рогу Віталій Бризгалов розповів про стан проекту українського комерційного електромобіля, про який Авто24 писав у лютому.
За словами Віталія, карантин суттєво загальмував проект, але не зупинив його. Наразі йде процес проектування, вимірювання та тестування головних агрегатів та моделі в цілому.
Віталій Бризгалов на своїй сторінці в Фейсбук показав один з варіантів майбутнього міського комерційного електромобіля CoolOn. Він має довжину 5 м, ширину 1,7 м, висоту – 2,1 м.
Вантажний відсік може бути як відкритим кузовом, так і обладнаний спецзасобами для прибирання вулиць, маніпулятором, вишкою для ремонту тощо.
Також у тему: чернігівські студенти розробили вантажний електробайк
Машина матиме літієвий акумулятор LiFePO4 ємністю 40 кВт*год. Одного заряду АКБ вистачить на 200 км ходу. Втім, конструкцією передбачено використання кількох видів АКБ різної ємності.
Для електромобіля в компанії Murmuration Technology створили власний електромотор, який за конструкцією суттєво відрізняється від подібних.
Розробники його називають “модернізований Вентильний Реактивний Мотор”. За словами Бризгалова, “модернізований двигун повністю позбавлений пульсації моменту, а також не потребує складного інвертора. Електромотор також не містить магнітів, "білячої" клітки і має повністю пасивний ротор. Окрім того, в двигуні використовується вдвічі менше міді, ніж у подібних вузлах, що суттєво знижує його вартість. Динамічно керована рекуперація з контрольованою інтенсивністтю гальмування дозволяє майже повністю відмовитись від механічних гальм”.
Ще одна перевага електродивгуна, розроблено криворізькими умільцями - використання максимальної кількості українських комплектуючих.
Нагадаємо, що переший український електромобіль з’явився майже 70 років тому.