
ФОТО: SEAT|
Які легковики пригнали у жовтні 2025 року
У жовтні 2025 року українці подали на першу реєстрацію 25,6 тисячі вживаних легковиків, привезених із-за кордону, повідомляє Інститут досліджень авторинку. Це на 8,4% більше, ніж у вересні, і аж на 53,9% більше, ніж у жовтні минулого року.
Також цікаво які нові авто купували у жовтні
Імпорт зростає разом із попитом на електрокари
З початку року імпорт стабільно зростав — із 14,5 тисяч машин у січні до нинішніх 25,6 тисяч. Основним драйвером стали електромобілі, які все частіше купують ще до прибуття в Україну.
Фахівці зазначають, що через такі «емоційні» покупки зростає і кількість невдалих угод — авто можуть мати приховані пошкодження чи скручений пробіг. Тому експерти радять перевіряти історію автомобіля за VIN-кодом через CarVertical, щоб уникнути неприємних сюрпризів.
Volkswagen — беззаперечний лідер
На першому місці серед брендів традиційно Volkswagen, який у жовтні завіз до України понад 3,4 тисячі авто. Далі йдуть Audi (2,4 тис.), Tesla (2,1 тис.), Nissan (2,0 тис.) і BMW (1,6 тис.).
Разом ці п’ять марок утворюють своєрідне електро-преміум ядро українського імпорту, адже поєднують популярні моделі з класичними ДВЗ і сучасними електрокарами.
Слідом за ними — Renault, Ford, Hyundai, KIA та Skoda. Ці бренди стабільно тримають свої позиції завдяки оптимальному балансу вартості, надійності та комфорту, що робить їх вибором більшості українських покупців.
Традиційні бестселери й нові електричні зірки
Серед конкретних моделей – Volkswagen Golf, Tiguan і Passat залишаються справжніми хітами українського імпорту. Вони популярні завдяки перевіреній конструкції, доступності запчастин і гарній репутації на вторинному ринку.
Водночас Tesla Model Y і Model 3, Nissan Leaf та KIA Niro вже впевнено змагаються з «класичними» моделями з двигунами внутрішнього згоряння. Попит на електрокари свідчить про те, що український ринок поступово переходить на новий рівень мобільності.
Також цікаво скільки зекономить держава від введення ПДВ на електромобілі
І трохи люксу
Навіть у статистиці імпорту трапляються винятки з масового тренду. У жовтні до України приїхали Lamborghini, Rolls-Royce, Bentley, Aston Martin, дві Ferrari та дев’ять Maserati. Такі авто не формують статистику, але створюють настрій — бо український ринок уживаних авто стає дедалі різноманітнішим: від бюджетних «гольфів» до справжніх суперкарів.