В Кабміні вигадали оригінальний спосіб покращити безпеку дорожнього руху

Для цього введуть додаткові податки для таксистів, повернуть схему обов’язкового техогляду і будуть залучати видатних українських спортсменів до популяризації безпеки дорожнього руху.
В Кабміні вигадали оригінальний спосіб покращити безпеку дорожнього руху
logo24 лютого 2021, 21:15
logo0
logo0 хв

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій провів робочу зустріч зі спеціальним представником Генерального Секретаря ООН з безпеки дорожнього руху Жаном Тодтом сьогодні в режимі онлайн. Зустріч відбулась у рамках 83-го засідання Комітету внутрішнього транспорту Європейської економічної комісії ООН.

Читайте також: Владислав Криклій: обов’язковий техогляд має повернутись

Сторони обговорили схвалену Урядом Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року, а також плани та кроки Мінінфраструктури щодо її впровадження, повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури України.

"Ключова мета Стратегії - знизити рівень смертності внаслідок ДТП щонайменше на 30 відсотків до 2024 року. Для досягнення цієї мети ми плануємо удосконалити систему ліцензування у сфері перевезень автотранспортом. Для цього розроблено і вже зареєстровано у Верховній Раді законопроект №4560 щодо врегулювання ринку послуг автомобільного транспорту, який запроваджує загальні правила стосовно умов допуску до професії автомобільних перевізників та передбачає умови щодо їх державної реєстрації", - повідомив Владислав Криклій під час зустрічі.

Крім цього, за словами Міністра, відомством заплановано:

  • реформувати систему здійснення контролю за технічним станом транспортних засобів (законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію Україна-ЄС");
  • запровадити систему підготовки водіїв, які залучені до перевезення пасажирів і вантажів;
  • забезпечити проведення аудиту та перевірки безпеки доріг загального користування;
  • удосконалити механізм здійснення дієвого габаритно-вагового контролю із забороною подальшого руху ТЗ, за результатами перевірки яких встановлено перевищення габаритно-вагових параметрів;
  • підвищити відповідальність за порушення габаритно-вагових параметрів.

Сторони також обговорили затверджену Урядом Державну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, яка фінансується за рахунок 5% Державного дорожнього фонду.

Під час розмови Жан Тодт запропонував Владиславу Криклію залучати видатних українських спортсменів до популяризації безпеки дорожнього руху. За його словами, такий компонент допоможе людям краще сприймати потребу у дотриманні норм безпеки. Міністр підтримав цю ідею.