
ФОТО: сайт etsc.eu|
Стандартне обмеження у містах до 30 км/год є найбільш ефективним інструментом безпеки
До такого заклику спонукали невтішні висновки аварійності зі смертельними випадками. Позаторік у Німеччині загинуло 437 пішоходів, торік – 335 пішоходів. Про це йдеться на сайті некомерційної організації ETSC.
Експерти з безпеки дорожнього руху GdP зазначають, що стандартним обмеженням швидкості в містах має бути 30 км/год, але винятки варто зробити тим містам, де пішохідні доріжки належним чином захищені.
Читайте також Тисячі новеньких авто гниють у Німеччині: їх ніхто не купує
Нині у Німеччині міста повинні обґрунтовувати введення обмежень швидкості 30 км/год у певних районах. Пропозиція GdP вимагає від мерій пояснень, чому певні ділянки там визнаються достатньо безпечними, щоб транспортні засоби могли рухатися швидше.
Понад 1000 міст і районів, що представляють понад 40 мільйонів жителів, підтримують ширше впровадження обмежень швидкості 30 км/год для підвищення безпеки та зменшення шуму та викидів.
Сенат Берліна хоче зробити столицю комфортною та безпечною як для автомобілістів, так і для велосипедистів та пішоходів. Фото: сайт tagesspiegel.de
Як визначити, чи підходять шини до електромобіля? Зазвичай на них є позначка EV. Також будьте впевнені, що всі легкові шини Continental зроблені з урахуванням їх використання електромобілями.
Рекламна інформація
Група захисту пішоходів FUSS хоче бачити загальне обмеження швидкості 30 км/год, особливо на головних дорогах з великою кількістю зіткнень, коли пішоходи перетинають вулиці.
Читайте також Що зміниться для перевізників у Німеччині з 2025 року
Моделювання Федерального агентства з навколишнього середовища Німеччини показало, що обмеження швидкості 30 км/год суттєво зменшує як шум, так і викиди шкідливих речовин.