Вантажівки з акумуляторами через кілька років очолять рейтинг продаж

Фахівці німецького Інституту Фраунгофера впевнені, що вантажівки з акумуляторами незабаром стануть конкурентоспроможними: дальності та вантажності вже достатньо для більшості застосувань у логістиці.
Вантажівки з акумуляторами невдовзі стануть пріорітетними - Auto24

ФОТО: MAN|

MAN eTruck має запас ходу до 800 кілометрів, що підходить для далеких перевезень

logo20 червня, 14:20
logo0
logo0 хв

За даними Інституту досліджень систем та інновацій Фраунгофера, електричні вантажівки мають стати конкурентоспроможними через кілька років. Вони виграли від "швидкого падіння витрат на батареї та паливні елементи". Про це з посиланням на експертів повідомляє онлайн-портал. VerkehrsRunschau.de.

Зокрема, акумуляторні вантажівки, швидше за все, "досягнуть техніко-економічної конкурентоспроможності з сучасними дизельними вантажівками для більшості застосувань в осяжному майбутньому", — сказав автор дослідження Штеффен Лінк.

Читайте також Підвищення тарифу на електроенергію: скільки платитимуть власники електромобілів

Звісно, трансформація буде коштувати чималих грошей. Відповідно до поточних відомостей, акумуляторний привід у багатьох сферах застосування є найдешевшою та "найперспективнішою технологією, яка принаймні досягає рівня вартості сучасних дизельних вантажівок".

Акумуляторні вантажівки вже доступні на ринку у великих кількостях навіть краще, ніж вантажівки на паливних елементах. Дослідники рекомендують промисловості та політикам швидко нарощувати виробничі потужності та комплексну мережу зарядних станцій, розширювати мережу електроенергії та адаптувати правила.

Читайте також Тягові батареї електромобілів служать довше, ніж очікувалося: дослідження

Враховуючи тенденцію вартості ключових компонентів, інститут очікує, що "витрати на акумуляторні системи незабаром впадуть нижче 200 євро-кВт-год і можуть впасти до 100 євро-кВт-год наприкінці 2040-х років".

Витрати на системи паливних елементів, ймовірно, "впадуть – приблизно до 150 євро/кВт – наприкінці 2030-х років". Але вантажівки на паливних елементах можуть знадобитися як доповнення для районів, які важко електрифікувати, або для спеціального транспорту. Тому підтримка їх розвитку виглядає доцільною.