
ФОТО: H2 Mobility|
Автобус компанії Rheinbahn наповнює свої баки воднем на новій заправці
Оператор водневих заправних станцій H2 Mobility запевняє, що новий об'єкт, з добовою потужністю до п'яти тонн водню пропонує продуктивність, у багато разів вищу, ніж звичайні станції першого покоління заправних станцій у Німеччині.
За повідомленням eurotransport.de, така інноваційна технологія встановлює нові стандарти у галузі водневої мобільності.
Читайте також MAN hTGX з водневим двигуном стане альтернативою електровантажівкам
"Ця заправна станція є віхою у розвитку водневої мобільності в Європі та представляє нове покоління водневих заправних станцій з більшою кількістю помп на 350, 500 та 700 барів, більшою кількістю водню та значно потужнішою технологією", – каже директор H2 Mobility Франк Фронцке.
Відразу за заправною станцією відведено територію, де заплановано побудувати електролізер потужністю два мегавати. З 2026 року вона постачатиме на заправну станцію водень місцевого виробництва з відходів енергії.
Читайте також Водневі Toyota викликають обурення у користувачів
Необхідна для електролізера електроенергія буде надходити з біогенних компонентів сміттєспалювального заводу комунального підприємства Дюссельдорфа. Цей енергетичний цикл значно та стабільно зменшує викиди. До введення в експлуатацію електролізера транспортні засоби заправлятимуться відновлюваним воднем (RFNBO).
Федеральне міністерство транспорту (BMV) вклало в заправну станцію H2 приблизно 3,1 мільйона євро та електролізер – близько 1,2 мільйона євро.
Читайте також Ferrari запатентувала перевернутий водневий двигун внутрішнього згоряння
Нова заправка зміцнить потенціал регіону, де парк транспорту на водні починає зростати. Скажімо, компанія Rheinbahn має на балансі 20 водневих автобусів і всі вони вже завершують зміну з поповнення баків на новій автозаправній станції, щоб зранку виїхати на маршрути у повній готовності. Плюс ще й в тому, що воднева заправка розміщена в безпосередній близькості від депо Ліренфельд.