
BYD Seal 06 DM-i
Як повідомляє Carscoops, раніше цього місяця автовиробник оголосив, що новий пакет допомоги водієві “God's Eye” стане стандартним для 21 моделі в усіх цінових категоріях. Це чудова новина для майбутніх покупців, проте існуючі власники не зовсім задоволені таким рішенням компанії.
Читайте також: BYD планує випускати електромобілі з твердотільними батареями у 2027 році
Натомість вони заполонили онлайн-форуми скаргами про переплату за свої автомобілі й тепер вимагають від BYD компенсації. Повідомляється, що власники BYD висловлюють своє невдоволення на онлайн-платформі 123456auto.com, що зосереджена на якості авто в Китаї.
Моделі, що отримають новий пакет допомоги водієві “God's Eye”
В період з 11 по 17 лютого BYD отримала 4700 скарг. Один незадоволений власник седана BYD Qin L DM-i зазначив, що компанія знизила ціни на модель та додала додаткові функції лише через чотири місяці після того, як він придбав свій автомобіль.
Також цікаво: BYD проти Volkswagen: хто переміг на українському ринку
Водночас інший власник BYD Seal 06 DM-i зазначив, що засмучений появою новішої версії автівки за тією ж ціною, попри те, що він неодноразово запитував представника дилерського центру, чи оновлення неминуче. В результаті компанія визнала скарги, заявивши, що вони були направлені до відповідних відділів.