Водій Ford лежав на задньому сидінні, поки його пікапом керував адаптивний круїз-контроль

Він переліз на задній ряд сидінь прямо на ходу, фактично, не залишивши нікого за кермом. Наразі жодна система автономного водіння не передбачає повну відсутність водія, а тому, окрім себе, власник пікапа наражав на небезпеку інших учасників дорожнього руху.
Власник Ford F-450 передав керування адаптивному круїзу, а сам ліг на задньому сидінні - Auto24

ФОТО: Carscoops|

Власник авто на задньому сидінні, поки його пікап продовжує рух зі швидкість 130 км/год

logo18 травня, 19:40
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

Водій Ford поділився власною витівкою в Instagram. Він підписав пост «F-450 їде сам». Однак, коли автор отримав шквал критики на свою адресу в коментарях, він видалив відео. Варто зазначити, що критика була цілком доцільною, адже Ford F-450 не пропонується з системою автономного водіння 2-го рівня, BlueCruise.

Читайте також: Ford запатентував подушки безпеки для позашляховиків з відкритим верхом

Виконуючи цей “трюк” водій, фактично, покладав керування на поєднання систем адаптивного круїз-контролю й утримання у смузі руху. На відео помітно, що авто рухалось зі швидкістю 80 миль/год, що еквівалентно 129 км/год.

Ford F-450 (Джерело: Ford)

Автор поклав на кермо декілька подушок, аби змусити систему утримання у смузі “повірити”, що руки водія на кермі. Такі дії є дуже небезпечними й хто зна, чим би могла завершитись ця поїздка, якби системи дали збій. Скоріш за все, пасажири ніяк би не встигли зреагувати.

Якби автомобіль було обладнано BlueCruise, система б виявила відсутність водія і виконала зупинку, адже розрахована на те, що людина за кермом все одно буде стежити за дорожньою обстановкою.

Також цікаво: Як виглядає "короткий" Ford F-150 Reptor R: відео

Натомість системи адаптивного круїз-контролю та утримання у смузі руху не призначені для того, щоб повністю переймати зобов’язання водія. Саме тому, власнику цього пікапа вдалось виконати цей безглуздий вчинок.