Водіїв вантажівок визнали особливо небезпечними: в якій країні

Уряд Іспанії розробляє законопроєкт про достроковий вихід на пенсію водіїв вантажного транспорту, хоча для інших категорій населення очікується його підвищення з 65 до 67 років.
Усіх водіїв вантажного транспорту Іспанія раніше на 10-12 років відправить не пенсію - Auto24

ФОТО: Ілюстративне з сайту servco1.com|

Водії похилого віку вже не такі вправні та уважні і частіше від молодших колег потрапляють в аварії

logo27 травня, 08:29
logo0
logo0 хв

Пенсійна реформа щодо підвищеного віку виходу на заслужений відпочинок ще в процесі розробки, нова нормативна база буде запроваджена з 2027 року. Пенсійний поріг для кандидатів у пенсіонери зросте на два роки та дає право на соціальне забезпечення з 67-річного віку.

Щоправда, водіїв вантажівок це не стосуватиметься, про що повідомляє транспортне видання 40ton.net. З приводу цієї професійної категорії зміни мають протилежний зміст – на пенсію водії виходитимуть значно раніше. Як з’ясувалося, Міністерство соціального забезпечення Іспанії готує норми, що відносять водіїв вантажівок до особливо небезпечних професій.

Читайте також Німеччина спростила порядок отримання документів для українських водіїв

За словами міністра МСЗ Іспанії Ельми Саїз Дельгадо, нові норми дійсно це передбачають і віднесення водіїв вантажівок до особливо небезпечних професій уже неминуче. Це пов’язано з тим, що з віком така категорія людей втрачає пильність і наражається на небезпеку постраждати частіше, ніж люди інших професійних категорій.

Підраховано, що водій вантажівки старше 55 років має втричі більше шансів постраждати від нещасного випадку, ніж його ровесник, зайнятий в іншій галузі. Тому до цієї професії слід ставитися як до особливо небезпечної.

В Іспанії гарні дороги, але самовпевнено покладатися на багаторічний досвід і втрачати уважність не варто. Фото з сайту publicacionesdelsur.b-cdn.net

Щоб виправдати таку зміну, іспанці вказують на дуже високий рівень аварійності в секторі автомобільного транспорту. На цій підставі водії отримають право дострокового виходу на пенсію за кількістю років роботи за фахом. Вік вже остаточно визначено: іспанські шофери можуть вийти на пенсію у 50 років, якщо вони пропрацювали в секторі вантажних перевезень не менше двох десятиліть.

Щодо водіїв автобусів, то пасажирський транспорт поки в документах пенсійної реформи ніде не фігурує.

Читайте також В Європі з'явився новий дорожній знак: що він означає

Загалом професія водія є однією з найнебезпечніших у світі. Про це свідчить статистика різних країн, починаючи від наших сусідів у Польщі до США. Скажімо, американська статистика вважає одним з найжахливіших періодів в сегменті автоперевезень 2016 рік. Тоді водії вантажівок "загинули на виробництві" у 786 нещасних випадках. З них 632 ДТП, решта – "інші події". Це був найгірший результат серед усіх галузей з приростом 48% до такого ж трагічного для сектору автоперевезень 2009 року.

Україна не виняток. Торік через виробничий травматизм кількість потерпілих на транспорті через нещасні випадки зі смертельним наслідком за 10 місяців сягнула 12,2% від загального обсягу.