Популярний автомобіль Volkswagen Golf IV, що став еталоном свого класу, випускався з 1997 по 2004 рік. Всього в світі було випущено більше чотирьох мільйонів екземплярів.
Ціна на Фольксваген Гольф 4 в Україні
Volkswagen Golf IV у кузові універсал зустрічається доволі часто
У нашій країні досить багато Volkswagen Golf з українською реєстрацією. Зараз власники цих машин оцінюють їх вартість від 4500 до 7500 доларів. Варіанти з європейською пропискою коштують від 1500 до 3000 доларів.
Проблеми з кузовом Фольксваген Гольф 4
Кузов Golf IV був повністю оцинкований – це добре позначається на корозійній стійкості. Схильні до рудої хвороби виявилися лише нижні частини передніх крил, пороги і низ дверей. Втім, побиті іржею проблемні місця зустрічаються досить рідко. Їх цілісність багато в чому залежить від акуратності колишніх власників.
Читайте також: Skoda Octavia "на бляхах" – удачный компромисс
Ремонт і обслуговування двигунів VW Golf IV
Бензинові мотори об'ємом 1,4 і 1,6 л. володіють невеликим моторесурсом
Моторна гамма Golf IV була досить широкою. Бензинові мотори починалися зі слабенького 1.4 л, що видає 75 к.с. і закінчувалися 3.2-літровим VR6 з віддачею в 241 к.с. Всі дизельні мотори були одного обсягу 1.9 літра, але їх потужність варіювалася від 68 к.с. до 150 к.с.
Дизельні двигуни відрізняються економічністю
Зараз серед актуальних для покупки варіантів "на бляхах" найчастіше зустрічаються бензинові мотори об'ємом 1,4 л і 1,6 л, а також дизелі з турбоннадувом.
Атмосферні дизелі зустрічаються рідко. Їх цінують за надійність і довговічність
Атмосферні варіанти дизельного двигуна (з маркуванням AGP і AQM) зустрічаються вкрай рідко, але якщо таке трапиться, до нього варто придивитися. Скромні динамічні характеристики компенсуються невеликою витратою палива і феноменальною надійністю – при своєчасному та якісному обслуговуванні ресурс таких двигунів досягає 600-800 тис. км.
Насос-форсунки дуже вимогливі до якості палива
Турбовані дизелі виготовлялись не тільки зі звичайною паливною системою, але і з насос-форсунками. Останні володіли досить високою літровою потужністю. (Маркування двигуна ATD, AXR, AJM, AUY, ASZ і ARL) вони дуже вимогливі до якості палива і не відрізняються довговічністю. Нормальний ресурс насос-форсунок – 250-300 тис. км. Після цього вони, найчастіше вимагають заміни. Ціна однієї оригінальної форсунки 650-700 доларів, а їх в моторі чотири і змінювати бажано комплектом. На розбиранні кожна форсунка коштує по 100-150 доларів, але їх стан та залишковий ресурс під питанням. Кропітка й робота по заміні форсунок. За неї просять – 150-200 доларів на неофіційному сервісі.
Турбодизельний мотор зі звичайним ПНВТ менш вимогливий до якості палива
Турбодизелі зі звичайною паливною системою (маркування AGR, ALH, AHF, і ASV) більш надійні. Проблеми виникають лише з турбіною після 300-400 тис. км пробігу. Вирішення цього питання обходиться в 400-600 доларів. Стандартна паливна система відносно надійна – ТНВД вимагає реставрації ближче до 400-500 тис км (600-800 доларів з роботою), а форсунки в цих двигунах легко піддаються реставрації і регулюванню. Лише іноді докучає керуюча форсунка – ціна нової оригінальної деталі 150-200 доларів.
Читайте також: Южаніна пропонує амністію для євроблях
Молодші бензинові мотори володіють особливою конструкцією ГРМ – в приводі використовується два зубчастих ременя. Перший пов'язує колінвал з одним із розподілвалів, а другий – розподілвали між собою. Це трохи ускладнює облуговування. Комплект ременів і роликів вартує 60-120 доларів, а робота по їх заміні – 60-80 доларів.
Ресурс моторів об'ємом 1,4 і 1,6 л. не дуже великий – підвищена витрата масла спостерігається після 250-300 тис км., але й бюджет капіталки не надто великий – 800-1000 доларів за умови використання неоригінальних запчастин.
Коробки передач і зчеплення Фольксваген Гольф 4
Переважна більшість Volkswagen Golf IV обладнані 5-ступінчастими механічними коробками передач. Вони вкрай рідко доставляють неприємності, чого не скажеш про автоматичні коробки. У них після 250-300 тис км пробігу протікання масла через сальники і прокладки вважається нормою, а розбирання і складання автомата для їх заміни – операція не дешева. Якщо протікання не усунути, рівень масла знижується до критичного і починається пробуксовка фрикціонів, що дуже швидко "вбиває" коробку.
На дизельних версіях іноді доводиться міняти зчеплення разом з маховиком
Нормальний ресурс зчеплення на автомобілях з механічною коробкою передач – 100-150 тис км, його заміна на версіях з бензиновими моторами коштує 150-200 доларів. З дизельними версіями складніше – на деяких з них застосовується демпферний маховик, який рідко виходжує понад 300 тис км. Ціна оригінального комплекту зчеплення з маховиком – близько 900 доларів.
Обслуговування підвіски Фольксваген Гольф 4
Передня підвіска Volkswagen Golf IV одна з найнадійніших в класі. Передні пружини і амортизатори виходжують по 250-300 тис км. Ресурс кульових опор і сайлентблоків передніх важелів набагато скромніший – 60-80 тис. км, але їх ціна, особливо в неоригінальному виконанні, дуже демократична – 60-100 доларів разом з роботою по їх заміні.
Передня підвіска досить надійна і довговічна
Задню підвіску теж можна вважати безпроблемною. Сайлентблоки задньої балки виходжують по 250-300 тис км. і коштують по 20-50 доларів за штуку. Ресурс задніх пружин і амортизаторів теж близько 300 тис км. При цьому неоригінальні амортизатори вартують по 40-60 доларів за штуку, а пружини можна придбати за 60-120 доларів за пару.
Задню балку може вивести з ладу тільки ДТП
Електрика Golf IV досить надійна. Діагностику практично всіх систем можна проводити самостійно за допомогою звичайного ноутбука і приладу VAG COM або його русифікованої версії "Вася діагност" вартістю 40-60 доларів.
Прилад для діагностики всіх електричних систем коштує 40-60 доларів
Чи варто купувати Фольксваген Гольф 4
В цілому Volkswagen Golf IV – досить надійний і недорогий в експлуатації автомобіль.