Для цього фахівці з аеродинаміки провели колосальну роботу та зменшили коефіцієнт опору до Cd=0,23.

ID.7 – перша електрична модель від Volkswagen у верхньому середньому класі легкових авто. Обтічна конструкція електричного седану Volkswagen ID.7 має забезпечити дальність ходу на одній заправці до 700 кілометрів (WLTP).

Також цікаво Volkswagen показав, навіщо треба випускати недешеву опцію

У автомобілів з кузовом седан, як ID.7, на форму кузова припадає близько 50 відсотків коефіцієнту лобового опору значення Cd. Колеса та шини впливають на 30 відсотків, дно – на 10 відсотків, а функціональні отвори, через які повітря надходить до радіаторів у передній частині автомобіля, теж на 10 відсотків.

Те, що новий ID.7 є найбільш аеродинамічною моделлю ID. на сьогоднішній день, видно з першого погляду, коли дивишся на силует п’ятиметрового автомобіля. Дизайнер Volkswagen Даніель Шарфшвердт каже: "При розробці ID.7 ми приділили більше уваги аеродинаміці, ніж практично будь-якій іншій моделі. Це видно з низької передньої частини, плавного переходу в капот і вітрового скла. Форма даху нагадує купе, вона звужується донизу, задня частина також розроблені для ідеальних аеродинамічних характеристик".

Ще на ранніх стадіях розробки продукту була проведена інтенсивна робота над дизайном екстер'єру, а також над ходовою частиною, колесами та іншими дрібними деталями. Передумовою оптимальних результатів є тісна співпраця між розробниками та дизайнерами.


Аеродинамічні переваги ID.7

ID.7 має майже повністю закрите дно. Це доповнюється нещодавно розробленими спойлерами на передніх колесах. Вони спрямовують повітря вздовж коліс під автомобілем з мінімальною турбулентністю. Повітряні завіси з боків переднього бампера спрямовують повітря навколо передньої частини автомобіля з мінімальними втратами. Розширені бокові пороги запобігають потраплянню повітря в підкапотний простір і захищають задні шини від потоків повітря, що потрапляють на них. Крім того, невеликі спойлери та накладки направляють потік повітря на днище.

На електромобілях колеса роблять значний внесок у хорошу аеродинаміку, до того ж треба узгодити їх форму з охолодженням гальм. В результаті колісні диски вийшли більш закритими і тому мають особливо хороші аеродинамічні властивості. Моделювання потоку також використовувалося при розробці контурів шини.

До речі Шини для електромобілів: чим вони особливі

У процесі комплексної аеродинамічної розробки були враховані й інші аспекти. До них відносяться, наприклад, функціональні отвори спереду, через які повітря надходить до радіаторів в передній частині автомобіля. У ID.7 потік повітря активно контролюється за допомогою шторки радіатора, щоб зменшити аеродинамічний опір.

Шторка з електроприводом відкривається лише тоді, коли потрібне цілеспрямоване охолодження силових агрегатів та акумулятора. Ззаду аеродинамічна ефективність забезпечується ідеальною формою задніх дверей, а також конструкцією дифузора і бічних розділювальних кромок.

Від комп'ютера до аеродинамічної труби

Спочатку основна увага приділяється комп'ютерному моделюванню. "У перший рік розробки робота ведеться лише віртуально, з оновленнями приблизно кожні два тижні", - каже Лансманн. Команда проектувальників надає дані CAD (Computer-Aided Design). Кілька тисяч процесорів обчислюють значення потоку повітря, в тому числі для численних деталей, таких як втоплені дверні ручки та аеродинамічно спроектовані дзеркала ID.7. "Ми заходимо в аеродинамічну трубу тільки тоді, коли конструкція стабільна. Це може зайняти добрих півтора року від початку розробки", - каже інженер-розробник.

У аеродинамічній трубі команда використовувала глиняні моделі Volkswagen в оригінальному розмірі ID.7. Нові розробки реалізуються на моделі за допомогою фрези з міліметровою точністю - наприклад, у разі зміни задньої частини та розділювальних кромок. За допомогою прототипів деталей, виготовлених на 3D-принтері, команда Штефана Лансманна протестувала численні варіанти - наприклад, для зовнішніх дзеркал аеродинамічної форми.

На ID.7 цей процес дозволив їм оптимізувати верхню і нижню частини корпусу дзеркала і основу дзеркала, щоб досягти нижчого коефіцієнта лобового опору з видатними аеродинамічними властивостями. Результатом цієї ретельної роботи стало значення Cd 0,23 - найкращий коефіцієнт аеродинамічного опору серед усього сімейства Volkswagen ID.