Керівництво Volkswagen планує кардинально змінити імідж бренду. Почати збираються з логотипу. Він повинен стати “менш німецьким”.
Йохен Зенгпіль – старший менеджер з маркетингу, повідомив виданню Bloomberg, що зараз бренд має не дуже добру славу, частково через те, що Volkswagen намагався бути “занадто німецьким”. Зенгпіль відмітив і той факт, що скандал “дизельгейт” також не пішов на користь бренду.
Та німці вже мають рішення. Маркетологи працюють над тим, аби покупці знову були задоволеними своїми Гольфами та Пассатами. Одним з кроків на цьому шляху стане активна реклама та промо у соціальних мережах. У першу чергу медіа-кампанії бренду будуть спрямовані на популяризацію електричної лінійки VW.
Читайте також: Параноя для мільйонерів: Bugatti слідкує за вами