
ФОТО: Audi|
Paulaner - партнер Audi в Формулі-1
У центрі співпраці — безалкогольне пшеничне пиво Paulaner Weissbier 0.0%, яке стане головним продуктом бренду у Формулі-1. Воно має передати атмосферу баварського свята та соціальної єдності глобальній фан-базі Audi, зберігаючи акцент на відповідальності, безпеці та спортивних цінностях.
Читайте також: Audi оновила одразу п’ять моделей: обіцяє більше емоцій, комфорту та цифрових можливостей
Команда Audi F1 планує активно інтегрувати продукт у фан-зони, активації та брендовий контент, створюючи преміальні, дружні та інклюзивні моменти для вболівальників по всьому світу. У пресрелізі наголошується, що співпраця ґрунтується на спільних рисах обох брендів — майстерності, автентичності та прагненні до досконалості.
Концепт Audi R26
Комерційний директор команди Стефано Баттістон зазначив, що разом Audi F1 і Paulaner зможуть формувати такі враження від перегляду, які зблизять фанів із командою та забезпечать атмосферу святкування кожного результату на треку.
Генеральний директор Paulaner Brewery Group Йорг Бібернік підкреслив, що для бренду це важливий крок у професійному спорті: партнерство дозволить Paulaner познайомити нове покоління шанувальників автоспорту з баварською традицією та сучасною культурою відповідального споживання.
До речі: Ландо Норріс здобуває чемпіонський титул: підсумки сезону Формули-1 2025 року
Старт нового партнерства стане одним із ключових елементів виходу Audi у Формулу-1 — і вже зараз зрозуміло, що команда планує привнести на трасу не лише технології та інженерну досконалість, а й справжню атмосферу Мюнхена.