Windrose, китайський клон Tesla Semi, вже продає сотні вантажівок

Китайський електричний магістральний тягач Windrose займе солідну нішу ринку на американському континенті, чим зробить гучний ляпас Ілону Маску.
Електрична вантажіввка Windrose з Китаю стає своєю на американському континенті і навіть у США - Auto24

ФОТО: Windrose|

Електрична вантажівка Windrose проходить випробування на сумісність з мережею зарядних станцій Greenlane

logo31 липня, 17:00
logo0
logo0 хв

Компанія уклала угоди на суму 60 мільйонів доларів та оголосила про плани відвантаження своїх інноваційних вантажівок HDEV до Південної Америки. Про це пише electrek.co.

Однак цим проєктом експортна програма не завершується, є не менш важливі та знакові домовленості. Днями ChinaTrucks повідомила, що Windrose уклала угоду про постачання декількох сотень своїх великотоннажних вантажівок з акумуляторним живленням американській логістичній компанії Nevoya з нульовим рівнем викидів. Це буде наймасштабніше на сьогодні замовлення стартапу у Північній Америці.

Читайте також Китайська копія Tesla Semi вже їздить дорогами Європи

Сума законтрактованої продукції не приховується - приблизно 60 мільйонів доларів. Щоправда, це буде адаптоване до нинішнього американського ринку постачання. За угодою китайці спочатку поставлять до Америки напівфабрикати вантажівки Windrose R700 BEV.

Це повинно відбутися до кінця 2025 року, а повне розгортання очікується вже у 2026 році. Windrose уже відправила першу партію комплектів складання до США. Там характерні спальні кабіни бренду будуть об'єднані з електричним шасі Windrose.

Windrose везе на платформі три вкриті попоною кабіни для збирання "родичів" в Америці. Фото: Вень Хан

Генеральний директор Windrose Вень Хан опублікував інформацію про комплекти для збивання, які прибули в порт Лонг-Біч кілька днів тому. Видно, це будуть перші із сотень електричних фур, призначених для тамтешнього розгортання.

Windrose також оголосила про експансію на п’ятий континент завдяки партнерству з чилійською логістичною фірмою Trailerlogistics Sudamerica. Чилі має на меті досягти 100% продажів вантажного транспорту та міжміських автобусів з нульовим рівнем викидів до 2045 року.

Читайте також Наступ китайського автопрому на Європу пішов ще з одного напрямку

"Чилі є ідеальним ринком для початку роботи з Windrose у Південній Америці, Окрім повністю відкритих торгівельних угод з усіма міжнародними ринками, Чилі може похвалитися автомагістралями світового класу та унікальною географією; від пустелі на півночі аж на південь до Антарктиди з відстанню 4000 км. Це дозволить нам продовжувати розвивати домінування нашої технології далекомагістральних електромобілів на всіх ділянках", – каже засновник і генеральний директор компанії Trailerlogistics Sudamerica Ернан Серле Феррарі.

Перші вантажівки Windrose днями прибудуть до Чилі, де розпочнуть випробування маршрутів за допомогою Trailerlogistics. Постачання погоджених контрактом 100 вантажівок заплановано до кінця 2026 року.