
ФОТО: Автомагістраль-Південь|
Сучасної техніки у компанії для прибирання снігу вистачає, а от з людьми – як і повсюди
У нинішній сезон до обсягів автошляхів державного значення додалась ще і велика мережа місцевих доріг у східних регіонах. Про додаткову географічну зону відповідальності йдеться на ФБ-сторінці "Автомагістраль-Південь".
Зазначається, що місія дісталася дуже відповідальна, оскільки "у прифронтових областях місцеві дороги за будь-яких умов мають забезпечувати військову логістику як у постачанні, так і в евакуації поранених". Через це їх обслуговуванню приділяється велика увага.
Читайте також Українці створили в Молдові дорогу, що стає арт-об'єктом
Регіони присутності компанії:
- Волинь;
- Дніпропетровщина;
- Київщина;
- Львівщина;
- Одещина;
- Сумщина;
- Харківщина;
- Чернігівщина.
Комбіновані дорожні машини (КДМ) на базі самоскидів Ford з фронтальними відвалами та бункерами з дозаторами на кормових розкидачах сумішей. Фото: Автомагістраль-Південь
До механізованого "посівання" доріг матеріалу достатньо
Компанія на зимовий сезон 2025-2026 років має запас 32 тис. т солі, 112 тис. т фракційних матеріалів з високим коефіцієнтом тертя та підвищеною стійкістю до зношування, майже 140 тис. т протиожеледної піщано-сольової суміші.
Більша частина матеріалів вже давно на складах, решта – замовлена та завозиться й готується по відповідній рецептурі для подальшого використання.
Читайте також Капремонт дороги до кордону ведеться у дві зміни: що підштовхує
Який парк техніки підготували:
- КДМ (комбіновані дорожні автомобілі) – 339 од.
- Навантажувачі – 122 од.
- Автогрейдери – 54 од.
- Снігоприбиральна техніка (шнеко-роторні автомобілі, трактори з відвалами тощо) – 71 од.
Екіпажі укомплектували
Для цілодобової роботи у звичайному ритмі (див. відео внизу) та в екстремальних умовах підготовлено змінні екіпажі, завезено необхідні запаси бензину та солярки, зроблено відповідний резерв запасних частин.