
Мова йде про капітальний ремонт автомагістралі міжнародного значення між Львовом та пунктом пропуску "Рава-Руська – Гребенне". Як повідомляє пресслужба згаданої компанії, на цій ділянці Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T) роботи на об'єкті ведуться у дві зміни.
Довжина ділянки ремонту компаній від с. Воля-Висоцька до пункту пропуску сягнула 33 400 метрів. Високі темпи робіт зумовлені великим навантаженням на транспортну магістраль, від чого стан дороги погіршився.
Читайте також До Львова з Рави-Руської прокладуть нову дорогу: скільки часу знадобиться
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Фото: Автомагістраль-Південь
Під час війни проєкт став ще більш актуальним - навантаження на автодорогу зросло, стан покриття погіршився, а транспортний потік в обидві сторони зростає, особливо комерційних рейсів
Які роботи нині виконують:
- здійснюють розширення дороги, влаштовують дорожній одяг для третьої смуги;
- на ділянках, де вже влаштована основа, влаштовується асфальтобетонне покриття;
- тривають роботи на п’яти з шести мостів, завершується влаштування опор, на одному з об’єктів йде підготовка до монтажу балок.
- Вкладаються водопропускні труби, загалом на ділянці ремонту їх 19, в роботі 10.
Читайте також Дорожники пригальмували рух на підходах до прикордонного пункту пропуску "Рава-Руська"
Фото: Автомагістраль-Південь
Нині – це основний маршрут з Києва до Варшави, яким охопленою війною країні доставляються вкрай необхідні вантажі та йде до Європи експортна продукція, в т.ч. для забезпечення продовольчої безпеки в багатьох країнах світу.
Читайте також Українські дорожники зробили одну автомагістраль в Румунії та розпочинають роботи на іншій
Проєкт передбачає:
- за межами населених пунктів дорога розширюється, додається ще одна смуга руху;
- з обох сторін біля зупинок транспорту, перехресть, примикань, додаються перехідно-швидкісні смуги;
- повністю замінюється дорожня основа, влаштовується нове покриття з трьох шарів асфальтобетону;
- демонтуються та перебудовуються 6 мостів, більшість з яких перебуває в аварійному стані;
- 4 мости замінюються на бетонні труби, створюється кільцева розв’язка;
- влаштовується система водовідведення (та очищення) дощової води. Наразі її взагалі немає.
- влаштовуються тротуари, велодоріжки, шумозахисні екрани.
Фото: Автомагістраль-Південь
Роботи ведуться без зупинки руху транспортних потоків у бік кордону та навпаки. Певні незручності у швидкості пересування є, але організація реверсних потоків дозволила уникнути водіям вантажного, пасажирського та приватного транспорту об'їздів у кілька сотень кілометрів.