Як (не) продати улюблене BMW: опис авто від Владзьо

Український гуморист Владзьо з "Варʼяти шоу" виришів продати свою стару BMW. Але він описав її так душевно, що врешті передумав її продавати.
BMW E34: стара п’ятірка, яка має душу. Історія любові до вічного авто - Auto24

ФОТО: Владзьо|

BMW E34, який не хочеться продавати

logo19 жовтня, 20:37
logo0
logo0 хв

Володимир Ковцун, більш відомий широкому загалу під псевдонімом Владзьо, на своїй сторінці у Фейсбук опублікував обʼяву про продаж свого старого BMW 5 серії E34. Його опис виявився дуже душевним, повним любові до своєї машини, яка стала частиною його життя. Публікуємо цей опис з невеличкими скореннями.

До речі скільки коштує BMW X5 на аукціоні Copart

“Колись хотів купити собі якусь машину і довго не міг вибрати – всьо якесь було не то. То замала, то заслабенька, то колір не той, то вже одною ногою на металоломі…

Знайшов в сусідньому селі ту свою БМВ. Стояла в гаражі в чоловіка років 10, бо він купив і поїхав за кордон на роботу. А машину в гаражі закрив і всьо. Стояла собі і мене чекала. І коли я її вперше побачив, то вона була на вигляд, як з того відео, де знаходять в гаражі машину, а там кольору не видно – сантиметри пороху, та й всередині – боже мій милий, хоч бери і відразу зрікайся… Але коли власник запхав ключ, провернув, а вона здригнулася і завелася – і цей рохкіт мотора БМВ – це просто… Я слухав, дивився на неї, либився і витягував з кишені гроші, як змія перед факіром, який змушує її танцювати.

Два дні мив і полірував…

І посеред подвір’я стояла красуня – зелена, великі колеса, 4 фари, ніздрі, мотор, салон, спереду і ззаду, як… М-м-м-м
Від’їздила моя БМВ пятьорка…

Цей автомобіль не просто засіб пересування – це філософська категорія машин, з якими люди пережили дурноваті дев’яності, нульові, і думали, що машина більше не витримає, але німці так добре робили машини 30 років тому, що вона до сьогодні їздить. Таке враження, що мама тої машини переспала з безсмертним Горцем.

Обираєте авто для батьків? Вони цінують якість, надійність, та перевірені часом технічні рішення. SUZUKI Vitara обладнана простим та водночас надійним бензиновим двигуном та гідротрансформаторною коробкою передач, має високий кліренс та прекрасну оглядовість. А ще – зручний салон та місткий багажник. Те, що треба для батьків!

Рекламна інформація

Мотор там 2.5 літра – і це не просто кусок заліза, де тарахкоче рядна шістка (беемвісти зрозуміють) – це справжнє серце, яке б’ється чітко і рівно, деколи з паузами, але завжди з характером і звуком БМВ.

Потужність цього звіра 143 кінських сили, пару з яких здохло ще в дев’яностих, але часом здається, що там живе табун биків, яких не спинити, а часом просто двоє коней, один з яких рветься вперед, а другий хоче лягти.

Це BMW 1995 року — темно-зелений седан, але якщо нагнутися, хухнути на крило і витирти рукавом, то можна побачити перламутрову красу всередині фарби, яка на сонці виграє барвами дивними. А під капотом, на пошарпаній наклейці, як на старі банкноті дойчмарки написано OXFORDGRUE – це найелегантніший колір, який коли-небуть випускало БМВ.

Здалека машина ідеальна, але якщо придивитися, то вона виглядає, як досвідчене обличчя старого сомельє: смугляве, розумне, хитре і спите благородними напоями, трохи зморшок, які не портять сувору зовнішність. Коли стоїш біля такого БМВ, то можна годинами говорити про неї, як про жінок: порівнювати, хвалити, захоплюватися, оцінювати і звичайно що любити…

До речі батько зробив для сина деревʼяний Rolls-Royce

Коробка передач там ідеальна: вічна, незламна, надійна, як старі німецькі обценьки, які залишаться на планеті разом з тараканами і щурами, коли ми зникнемо. Вона для тих, хто не боїться життя і хоче контролювати кожен кілометр механікою, а не якимись засраними автоматичними коробочками. Переключати передачі в такій машині то, як гра на акордеоні: іноді звучить бездоганно, а часом, як весілля в сільському шалаші, де половина біжить під час 7:40, а решта падає під лавки.

Салон — це окрема історія, яка продовжується довгих 30 років і яка до сьогодні актуальна. Тут поєднано велюр, пластик, резину, трохи дерева і багато любові, бо вона робилася німцями людям на все життя. Водійське сидіння має форму, яку не змогли повторити ні в одній марці машин до 2025 року. Пробували, але нічого нового і ідеальнішого не придумали. Запихали в ті крісла вже і масажери, і обдуви, щоб нічого там не підпарювалося, і підігріви, щоб ніяких циститів і гемороїв… Але те, що було зроблене тоді – то не тепер – то тоді, бо тоді – то було то, а не ото, що є тепер.

Це знамените крісло пам’ятає кожен твій рух, кожен твій біль у попереку, кожну сльозу, пролиту після розмови з колишньою, кожну голеньку дівчачу срачинку, яка там спотівша відпочивала, а підголовники ще пам’ятають запах старого доброго німецького Хюго Босса.

Пічка працює просто ідеально і вона не просто гріє, вона створює ідеальний мікроклімат: зимою — сауна, літом — пустиня. Пічка там зі встроєним інтелектом, який знає, що їхати в автомобілі в шльопанцях не можна. Треба перезутися в черевики, щоб не було опіків.

Кондиціонер звичайно що є, тобто є кнопка, яка натискається, світиться і все. Це як депутат на сесії: присутній, дивиться, вроді і розуміє, бо рот відкритий, але користі ноль, бо баран.

Глушник під животом машини має метрів 5. І в нього спеціально постійно прогорає дзюра, щоб люди на тротуарах оберталися і розліталися ворони. Від такого звуку навіть байкери зупиняються і хрестяться, бо це не шум — це маніфест.

Бортовий комп’ютер — живе своїм життям і, звичайно, ніхто не знає де він там захований, я собі думаю, він, як тромб – подорожує по всьому тілу, щоб колись все зупинити.

Пробіг в машині показує 548 000 кілометрів, але я не знаю який там вже круг. Скоріше всього там має бути цифра 2 548 000. Але це не просто цифра, це епос і роман в двох томах, це історія про те, як машина бачила більше, ніж Комаров і Бідняков разом взяті.

Попільничка – це музей, де зберігаються залишки тютюнової культури з 1995 по 2025 рік. Там і жувачки, і болтики, і шурупчики і гачки на рибу, там є презервативи, які чекають, зубочистки, які зубочистили, копійки з тризубами, есесерами і німецькі пфеніги.

Особливості комплектації визначені тим, що є кнопка «Спорт» — вона нічого не робить, але додає впевненості, що у вас ніби то нема живота і ви спрінтер. Бардачок — це тридцятирічний архівний музей, де припарковані старі квитанції, чеки, фісташки, стаканчик «за тещу», зелені цукерки з хрестиками ще від тої міліції, ну і охотнічий ніж різати ковбасу, або кидати в дерево.

Ціна такої БееМВешечки — десь від трьох тисяч доларів до двадцяти. Бо як оцінити спогади? Як оцінити моменти, коли ти сидів у машині під дощем і слухав «Roxette — The Look», а краплі на лобовому склі здавались сльозами твого внутрішнього поета? Як оцінити ту ніч, коли взяв попутно дівчину, яка їхала в Одесу до чоловіка на море, і машина вирішила заглохнути посеред дороги? Ми мали цілу ніч, щоб поговорити. А над ранком машина завелася, ми вдягнулися і поїхали. Як оцінити своє перше кохання, яке було таке неідеальне, але незабутнє. Це, як оцінити, наприклад, свою улюблену куртку яка знає про тебе все і трошки більше, бо знадвору трошки в траві, а зсередини в крові. Як оцінити стиль життя і продати його?

Також цікаво фанат зібрав 24 автомобіля з фільма "Форсаж"

І от я сиджу, дивлюсь на неї. На її фари, які куплені в оригіналі і які світять краще за любі теперішні. На колеса нові, бо в мене шлапаки мають бути або Мішеліни, або Піреллі. Дивлюся на її салон, який пахне історією і думаю: ну як її продати?

Вона ж стільки років мене обслуговувала. Стільки вкладено грошей часу і душі. Вона пам’ятає все: перший штраф, перший ремонт, який я робив сам і мало не спалив гараж. Заднє сидіння, де відбувались розмови, поцілунки, сварки, філософські дискусії, і навіть один день народження. Там плакали, сміялись, кохались і спали, коли не було сил дійти додому.

І от я мав написати оголошення, що продаю її і написав, але шкода мені її, бо ця машина — не для продажу, а для життя. Не хочу, щоб її купив якийсь їздун, поїздив і продав на запчастини… І вона пропаде десь в запчастинах на чужих машинах і на закинутих металоломах… Нехай постоїть собі в мене, нехай ще трохи поживе. Бо є речі, які не продаються. Вони просто залишаються з тобою, як вічне нагадування, того, що ти живий”…