Китайські електромобілі можуть шпигувати за своїми власниками: висновок армії Ізраїлю

Міноборони Ізраїлю визнало китайські електромобілі BYD такими, що шпигують за військовими об’єктами та збирають дані про обороноздатність країни. Через це офіцерам ЦАХАЛ заборонено користуватися такою технікою.
В Ізраїлі  офіцерам ЦАХАЛ заборонили користуватися китайськими електромобілями, бо ті шпигують - Auto24

ФОТО: Колаж Авто24|

Електронні системи електромобілів раді вас чути, бачити, перечитувати

logo8 липня, 09:30
logo0
logo0 хв

Про ймовірний збір даних за допомогою вбудованих в автомобіль систем зв’язку та сенсорів зі зчитування та передачу даних з довкілля, у т. ч. перед вікнами штабів, розповів з посилання на Ynetnews спеціалізований ресурс Militarnyi.

Міністерство оборони видало наказ про заборону BYD в користуванні військовослужбовцями після численних попереджень від експертів з кібербезпеки. Саме вони визнали, що сучасна комплектація китайських автомобілів перенасичена електронікою.

Читайте також Китайський автопром у Європі збільшує свою частку

Мова йде про вставки в плати, які за певним алгоритмом реагують на певні слова в розмові водія та пасажира й включать запис чи пряму трансляцію на сервери в Китай. Зчитування на відстані телефонних розмов, записів з ПК в офісах також можливі.

Автомобільна система виявлення об'єктів, зчитування та обробки даних з довкілля. Фото: Greatwall

Повідомляється, що оборонне відомство закупило для потреб армійців понад 600 китайських автомобілів MG ZS EV та Chery Tiggo 8. Ці машини активно використовуються як службовий транспорт офіцерів, у тому числі "поблизу штаб-квартири Міноборони в Тель-Авіві".

Читайте також Китай випереджає усі країни світу за випуском електромобілів: інфографіка

Нещодавно куплені нові моделі BYD Atto 3 для лейтенант-полковників в ЦАХАЛ після перевірки їхньої електроніки й донині не введені в експлуатацію. Отож для мінімізації ризиків витоку інформації, в отриманих авто вирішено примусово відключати систему e-Call — автоматичного зв’язку з екстреними службами.

За словами одного із засновників кібервідділу ШАБАК Гареля Менашрі, китайські автомобілі слід вважати мобільними розвідувальними платформами, здатними збирати звук, відео, геолокаційні та біометричні дані й передавати їх на сервери в Китаї.