Зарядити електромобіль стало дорожче, ніж залити повний бак бензину

Найбільша європейська мережа електричних зарядних станцій IONITY змінила порядок нарахувань за заправку електромобілів.
Зарядити електромобіль стало дорожче, ніж залити повний бак бензину
logo19 січня 2020, 08:48
logo0
logo0 хв

Починаючи з 31 січня 2020 року мережа з двохсот зарядних станцій Європи Ionity змінює порядок оплати за використання її послуг. З кінця січня в мережі електрозаправок, створеній автовиробниками BMW, Daimler, Volkswagen та Ford, плата буде нараховуватись не за сеанс заряджання, а за використану електроенергію. Якщо досі один сеанс заправки коштував 8 євро, то нові правила будуть враховувати, скільки електроенергії "візьме" електромобіль. До речі, за таким же принципом діють "швидкі" зарядки і в Україні.

Наприклад, якщо зараз за повну зарядку 62-кВт-год нового Nissan Leaf на Ionity треба сплатити всього 8 євро, то з 31 січня доведеться платити за тарифом 0,79 EUR / кВт * год, що в сумі вийде приблизно 50 євро. Цієї електроенергії має вистачити на 385 км (за офіційними даними виробника).

Читайте також: скільки насправді витрачають електромобілі. Експеримент

За тих же 50 євро в Німеччині можете придбати приблизно 35 літрів бензину та заправити повний бак Golf VII 1.4 TSI. Цього буде достатньо, щоб проїхати по трасі понад 600 км (знову-ж-таки, за офіційними даними виробника).

Ionity попереджає, що для деяких власників електромоблів існують пільги та знижки, але навряд чи вони перекриють таку разючу різницю в пробігу.

Нагадаємо, що дилери знизили вартість дизельної Mazda CX-5 на $10 000.