Zeekr показав інтер'єр свого першого універсала

З’явились офіційні зображення інтер’єру першого універсала Zeekr під назвою 007 GT, що в Європі продаватиметься як Zeekr 7 GT. Продажі новинки в Китаї почнуться вже у квітні, а на європейських ринках модель дебютує пізніше цього року.
Яким буде салон першого універсала Zeekr: фото - Auto24

ФОТО: Zeekr|

Zeekr 007 GT

logo13 березня, 17:10
logo0
logo0 хв

Як ми повідомляли раніше, Zeekr 007 GT це, фактично, варіант в кузові універсал представленого раніше седана Zeekr 007. Однак, як пише CarNewsChina, інтер’єр новинки суттєво відрізнятиметься.

Детальніше: Як виглядає перший універсал Zeekr: фото

Офіційні зображення свідчать, що Zeekr 007 GT має триспицеве спортивне D-подібне кермо й нагадує кермо нещодавно випущеного кросовера Zeekr 7X. Селектор перемикання передач 007 GT знаходиться за кермом. Центральна консоль Zeekr 007 GT має цифрову панель приладів, великий сенсорний екран і проекційний дисплей.

Водночас центральний тунель Zeekr 007 GT має блок фізичних кнопок і просторе відділення з двома підстаканниками та бездротовими зарядними панелями для телефонів. Натомість дверні карти отримали кнопки замість традиційних ручок. Передні сидіння Zeekr 007 GT мають виражену бічну підтримку, а сидіння водія має динаміки в підголівнику.

Як визначити, чи підходять шини до електромобіля? Зазвичай на них є позначка EV. Також будьте впевнені, що всі легкові шини Continental зроблені з урахуванням їх використання електромобілями.

Рекламна інформація

Також унікальною рисою інтер’єру універсала є великий панорамний дах, а також стійки та стеля, оброблені замшею. Компанія каже, що Zeekr 007 GT буде доступний у двох колірних комбінаціях салону: чорно-білій та червоно-чорній.

Читайте також: Zeekr представив новий флагнмаський гібридний кросовер, схожий на Range Rover

Zeekr 007 GT побудований на платформі PMA2+. Монопривідний варіант матиме електромотор на задній осі потужністю 416 к.с., а повнопривідна версія відрізнятиметься потужністю в 637 “коней”. Залежно від комплектації, запас ходу електромобіля становитиме від 585 до 825 кілометрів за циклом CLTC.