Першочергове призначення таких коліс – комерційний транспорт, мототтехніка та велосипеди. Вперше випробувати їх в дії можна буде гостям Токіо, під час проведення Олімпійських ігор 2020.

Японський шинний концерн Bridgestone, схоже, збирається випередити свого французького суперника – Michelin, у комерціалізації “безпрокольних” коліс.

Дивіться також: Прощавай ремонт коліс: Michelin і Maxion створили диск, що не боїться ям

Michelin та General Motors раніше заявляли про те, що почнуть оснащувати серійні легкові автомобілі інноваційними колесами Uptis не раніше 2025 року. Bridgestone розпочинає захоплення ринку вже з нинішнього і першим кроком стане забезпечення літніх Олімпійських ігор у Токіо велопарком з безпрокольними колесами.

Колесо Bridgestone не має камери з повітрям, а тому не потребує накачування і не боїться гострих предметів на дорозі. Крім того, за рахунок своєї будови, таке колесо має високі амортизаційні якості.

Фото: безпрокольні колеса Bridgestone / Bridgestone

Варто зазначити, що історія безкамерних каркасних коліс розпочала саме Michelin, представивши у 2005 році Tweel. Пізніше навіть був налагоджений випуск подібних коліс для вилкових навантажувачів під назвою X-Tweel.

Також цікаво: GM здійснила справжній прорив у системі гальмування для пікапів з причепом