Продажі призупинено через порушення сертифікації, пов’язані з дизельними двигунами виробництва Toyota Industries Corporation (TICO). Проблема стосується автомобілів марок Toyota, Lexus, Mazda та Hino.
При цьому виробнику довелося визнати, що дані про вихідну потужність поставлених у світову мережу десяти її моделей було маніпульовано. Це "підлило масла у вогонь" з попередніх скандалів щодо автомобілів Daihatsu, це бренд також належить Toyota, і філії вантажівок Hino Motors.
Читайте також Toyota Land Cruise зроблять електричною у двох версіях
Тоді, як пригадуєте, Hino фальсифікувала дані про викиди своїх комерційних вантажівок, а трохи пізніше Daihatsu Motors визнала проблеми з безпекою деяких своїх автомобілів.
"Ми щиро перепрошуємо за те, що спричинили величезні неприємності нашим клієнтам. Компанія прагне розв'язати цю проблему якнайшвидше", — сказав президент Toyota Кодзі Сато під час пресконференції у Токіо.
Проблема виявилася після того, як Toyota доручила незалежному слідчому комітету вивчити порушення, пов’язані з навантажувачами та будівельним обладнанням. Але виявилося, що вони також стосуються таких транспортних засобів, як Toyota Land Cruiser Prado, Hilux, Fortuner і Land Cruiser 300, а також Lexus LX500d, Hino Dyna та фургон Mazda Bongo Brawny.
Загалом у всьому світі було продано трохи понад 80 тисяч автомобілів із підозрілими двигунами. Фото: cars.com
Тут є цікава деталь: абсолютно нового Land Cruiser 250, що готується до продажу в Північній Америці, ця проблема не стосується.
Toyota заявляє, що всі транспортні засоби були обладнані дизельними двигунами, чиї виміри відрізнялися від тих, що використовувалися під час тестування. У заяві, опублікованій у понеділок 29 січня, компанія пояснила, що дочірня компанія використовувала програмне забезпечення для вимірювання потужності, завдяки чому "значення виглядають більш плавними з меншою варіацією". Це не впливає на продуктивність двигунів і викиди.
Читайте також Які нові кросовери випустить Toyota найближчим часом
При повторній перевірці двигунів для моделей масового виробництва стало зрозуміло, що вони відповідають стандартам продуктивності. Таким чином, транспортні засоби можуть продовжувати використовуватися. Однак TICO припинила постачання двигунів, а Toyota призупинила постачання зазначених вище автомобілів.
Автовиробник уточнив, що це не вплине на клієнтів у Японії, Азії, Близькому Сході, Африці та Європі, де продаються ці автомобілі. Загалом у всьому світі було продано майже 84 000 автомобілів із підозрілими двигунами, що постачалися у 2020 році.
Повідомляється, що міністерство транспорту Японії проведе розслідування на заводі TICO Hekinan, де виробляються ці двигуни.