Щоб там не казали автовиробники про тестові полігони, гоночні траси або спеціально підготовлені позашляхові ділянки, але українські дороги можна вважати одним з найважчих випробувань для будь-якого авто.
Ми вже тестували новенький BMW X5 в США та в австрійських Альпах. В тих тестах були майже ідеальні дороги та спеціально підготовлені ділянки бездоріжжя, але сюрпризів, якими "радують" українські дороги, не було і близько. Тож аби розкрити усі можливості BMW X5, ми відправились на ньому маршрутом Київ-Запоріжжя-Київ. А метою нашої поїздки, окрім випробування авто, була церемонія відкриття нового дилерського центру BMW – "АФЦ Баварія" у Запоріжжі.
BMW X5 – автомобіль універсальний. Він дозволяє з комфортом рухатись на високих швидкостях, легко справляється з помірним бездоріжжям і виглядає при цьому дуже солідно, завдяки чому може виконувати і представницькі функції. На дорозі такий автомобіль поважають та навіть трохи побоюються, особливо якщо колір авто – чорний.
Читайте також: BMW обрав київські пейзажі для реклами своєї новинки: відео
Новий фірмовий стиль з величезними "ніздрям" хоч і викликає багато розмов, проте нікого не залишає байдужим. Прихильників такого дизайну досить багато – він дає можливість виділитись з потоку та підкреслити високий статус авто та його власника.
Що ж стосується дизайну інтерьеру, то тут відчувається перекос у бік практичності, деколи навіть на противагу традиціям марки BMW. Яскравий приклад – панель приладів. Для того, аби помістити в ній карту навігації, дизайнери відмовились від двох класичних кругів спідометру та тахометру, замінивши їх "підковами". Причому тахометр, що розмістився в правій частині, рухається в протилежну сторону – проти часової стрілки. Дещо незвично.
Що ж стосується ергономіки водійського місця – тут BMW не розчарував. Усе дуже зручно та комфортно. Причому відчувається, що основний акцент був зроблений саме на комфорті.
Ззаду теж повний порядок – простору для пасажирів багато, сидіння дуже зручні. Дивує лише зовсім невисокий центральний тонель, але це швидше зачіпка, оскільки пасажирам він зовсім не заважає.
Читайте також: BMW анонсувала свій найдоступніший електромобіль
Вражають розміри багажника та його продуманість. Навіть шторка, яка його закриває, при складених сидіннях ховається в підлогу за допомогою електроприводу.
На дорозі BMW Х5 з трьохлітровим дизелем під капотом веде себе дуже динамічно. Крутний момент у 620 Нм при потужності 265 к.с наділяють його дуже пристойною динамікою – прискорення до першої сотні займає 6,5 секунди. І тут дійсно згадується фірмовий салоган BMW – за кермом цього авто дійсно отримуєш задоволення.
Проте в нашому випадку задоволення у чистому вигляді тривало лише кілька годин, а саме на шляху від Києва до Полтави. На гарній дорозі з розміткою BMW Х5, при використанні активного круїз контролю, маже не потребує втручання водія – Х5 самостійно підрулює, пригальмовує та розганяється.
Справжні випробування чекали нас на відрізку траси М18, що сполучає Полтаву і Запоріжжя. Тут електронних помічників доводилось насильно відключати, бо система, що тримає авто в своїй полосі смузі, заважала об’їздити ями, колдобини та напливи асфальту.
Читайте також: Тест-драйв BMW M850i xDrive: шедевр в квадраті
Став в нагоді і спортивний режим. Якщо на гарній дорозі режим "комфорт" був актуальним, то на розбитій вщент трасі він викликав відчутне розгойдування корми, а при несвоєчасному реагуванні на ями та на приливи асфальту навіть допускав пробої підвіски.
Спортивний режим, у якому підвіска стає значно жорсткішою, кермо гострішим, а коробка передач підтримує двигун у режимі максимальної віддачі, значно легше реагує на горбковість асфальту, ями, колійність, та інші особливості траси М18.
В цілому технологічність, потужність та керованість BMW Х5 вражає і залишає дуже приємне враження. Проте усвідомлення того, що деякі з систем активної безпеки просто безсилі на наших розбитих вщент дорогах заставляє задуматись, а чи варто за них платити. Саме тут стає у нагоді традиційний для BMW підхід, коли покупець може самостійно конфігурувати набір опцій, а не платити за вже вибрані кимось комплектації.
Завдяки такому підходу стартова ціна BMW Х5 з трьохлітровим дизелем на 265 к.с. відносно гуманна – від 1 631 703 грн. Престиж, вражаюча динаміка, еталонна для таких габаритів і маси керованість – все це є вже у базової версії. А підбір необхідних опцій – це справа особистих потреб та уподобань.
Автор: Євген Гудущан
Фото: Євген Гудущан
Технічні характеристики | BMW X5 xDrive30d |
---|---|
ДВИГУН | Дизельний R6, робочий об’єм 2993 см3, потужність 265 к.с. при 4000 об/хв., обертальний момент 620 Нм при 2000-2500 об/хв. |
ТРАНСМІСІЯ | Повний привод, 8-швидкісна автоматична коробка передач |
КУЗОВ | Універсал, 5 дверей, 5 місць, габарити (довжина/ширина/висота): 4922/2004/1745 мм, база 2975 мм, споряджена маса 2185 кг, корисне навантаження 750 кг, об’єм багажника 650/1870, об’єм баку 80 л |
ПІДВІСКА | Передня – незалежна, задня – незалежна. Шини передні 275/35 R22, задні 315/30 R22 . |
ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | Максимальна швидкість 230 км/ч. Розгін до 100 км/год за 6,5 с. Витрата пального (місто/шосе) 8,0/7,1 л/100 км |
ЦІНА | від 1 631 703 грн. |