Нова модель вийде на ринок у 2021 році.
На автосалон в Лос-Анджелесі компанія Volkswagen привезла новий електрокар з сімейства ID, призначений замінити американцям ті електричні моделі марки, які в США продавати не планують.
Дивіться також: Електричний крос-купе Audi e-tron Sportback представлений офіційно: характеристики, ціна, фото, відео
ID Space Vizzion призначений, в першу чергу, для США, однак не залишить виробник без батарейного універсала і покупців з рідної Європи та Китаю. Представлений в ЛА автомобіль носить статус концепта, однак його вигляд свідчить про те, що він вже повністю готовий стати на конвеєр. Треба, хіба що, великі 22-дюймові диски замінити трохи меншими.
Фото: концепт електричного універсала Volkswagen ID Space Vizzion / Motor1
Space Vizzion побудований на одній платформі з хетчбеком ID 3, котрий в Америці не планують продавати. Довжина універсала становить 4958 мм. Багажник вміщує мінімум 586 літрів поклажі.
Просторий електрокар отримав продуктивнішу силову установку, ніж хетч: електромотор з приводом на задні колеса має потужність у 280 к.с., а повнопривідне виконання з двома двигунами забезпечить віддачу у 360 к.с. Двомоторний універсал зможе набирати 100 км/год за 5,4 секунди. Виробник заявляє, що на повному заряді 82-кіловатного акумулятора Space Vizzion здатний проїхати до 590 км.
Фото: Volkswagen ID Space Vizzion 2021 / Volkswagen
Інтер'єр концепта оздоблений так званою “веганскою шкірою” – матеріалом, отриманим шляхом переробки вторинних матеріалів, AppleSkin. Функції традиційної приладової панелі зведені до мінімуму, більшу частину інформації відображає проекційний дисплей. Решта інформації сконцентрована у 15,6-дюймовому моніторі мультимедійного комплексу.
Фото: салон ID Space Vizzion / Volkswagen
Space Vizzion – сьомий за рахунком концепт, випущеним під суббрендом ID. У сімейство електромобілів входять хетчбек ID 3, який вже доступний для замовлення, позашляховик ID CROZZ, мінівен ID BUZZ, седан ID VIZZION, баггі ID BUGGY та кросовер ID ROOMZZ.
Такж цікаво: BMW заявляє, що до 2030 року запас ходу електрокарів буде вдвічі більшим за нинішній