Через два роки німецький концерн обіцяє вивести на ринок серійну версію цього концепта.

Напередодні Шанхайського автосалону компанія Volkswagen представила новий концепт з сімейства ID – великий електричний кросовер ID Roomzz. Просторий, зручний та інноваційний всередині і готовий підкорювати серця з 2021 року.

Також цікаво: Ось як може виглядати нова Skoda Octavia 2020

Концепт Roomzz був представлений у рамках заходу Brand SUV Night, на персональній презентації для першочергової цільової аудиторії. Першим ринком для серійного гранд-кроса стане Китай, а з часом він має з’явитись і в інших країнах.


Концепт виконаний у мінімалістичному техно-стилі: прості чисті лінії кузову, відсутність рель’єфу бамперів, камери заднього виду і дверні ручки, що ховаються в кузов – усе це забезпечує Roomzz не лише ефектний вигляд, а й гарну аеродинаміку. Передні фари – інтерактивні матричні IQ Light Matrix LED, а задні ще й мають можливість програмування “візерунку”.

Roomzz має довжину 4930, ширину 1903 і висоту 1675 міліметрів, відстань між осями складає 2965 міліметрів. Таким чином у лінійці моделей з ДВЗ концепт Roomzz міг би зайняти місце між Teramont і Touareg.

Читайте також: Поблизу Шулявського мосту проїхати буде ще складніше

Roomzz обладнаний двома електромоторами, по одному на кожній осі, разом вони продукують 225 кіловат або 306 кінських сил. Більшість часу електрокар рухається лише за рахунок заднього двигуна, а мотор на передній осі вмикається при пробуксовці коліс або примусово. З місця до “сотні” Roomzz може прискорюватись за 6,6 секунди. Максимальна швидкість – 180 кілометрів на годину.


Батарея ємністю 82 кіловат-годин забезпечує “Румзз” запасом ходу до 450 за циклом WLTP. Вона підтримує традиційну зарядку і бездротову індукційну. Відновити запас енергії до 80% можна за 30 хвилин.


Усі чотири дверцяти цього ID мають зсувний механізм відкривання. Під час посадки крісла повертаються на 20 градусів назовні, а після закриття дверей повертаються в початкове положення. При відкритті дверей активується один зі “сценаріїв вітання”, обраний користувачем, згідно з яким у певній послідовності засвічуються усі світлові панелі і екрани.

Volkswagen обіцяє забезпечити серійний Roomzz автопілотом четвертого рівня. Замість традиційної панелі приладів тут скляна панель з інтегрованим кермом, 13,8-дюймовим екраном мультимедійної системи і проекційним дисплеєм з доповненою реальністю. Кермо сенсорне і в ньому ще один дисплей з діагоналлю у 5,8 дюйма. Педалі для прискорення і гальмування “підписані” зрозумілими кожному символами.

Також цікаво: Рай для пікаперів: Jeep представив 6 модифікацій нового Gladiator

Данні про роботу бортових систем передає водію світлова смуга ID Light під лобовим склом. Вона повідомляє про активний режим руху, статус кліматичної установки і роботу допоміжних функції. За допомогою анімованих світлових послідовностей певна інформація може передаватися всім пасажирам Roomzz. Для цього використовуються світлові візерунки на дверях і стелі.


Крісла Roomzz можуть змінювати положення, залежно від режиму самого автомобіля. Коли активовано ID Drive і водій сам керує авто, крісла мають вертикальне положення з піднятими підголівниками. В автономному режимі ID Pilot крісла повертаються всередину на 25 градусів, а функція ID Pilot Relax дозволяє повністю розслабитись, відкинувшись назад.

Оббивка сидінь виконана зі штучної шкіри AppleSkin, в якій 20 відсотків поліуретану замінено на залишки яблук, отримані при виробництві соку. Підлога зроблена з дуба, а декоративні панелі з гнучкого матеріалу на текстильній основі і покриттям шпоном з лазерним гравіюванням.

В оснащення Volkswagen ID Roomzz також входить кліматична установка CleanAir з активною системою фільтрації, кількома профілями роботи і оцінкою якості повітря в салоні.

Також цікаво: Ще один клон "електро-кросовера за $7000" дебютує під маркою Venucia