
ФОТО: Audi|
Audi TT (ліворуч) та Audi Concept C (праворуч)
Концепт, який став однією з головних зірок виставки IAA Mobility у Мюнхені, демонструє не лише майбутній серійний спорткар Audi, а й новий етап дизайнерської еволюції бренду. Тепер компанія підтвердила: більшість рішень Concept C буде збережено у виробничій версії, повідомляє Carscoops.
Детальніше: Нове спортивне купе Audi не називатиметься TT
Отримання сертифікації для руху дорогами — нетривіальне завдання для концепт-кара. Інженери Audi змушені були врахувати складний набір технічних стандартів і вимог безпеки, аби зробити автомобіль не лише естетичним, а й повністю функціональним. Його німецькі номерні знаки — символ не просто експерименту, а реального кроку до майбутнього електричного спорткара.
Новий код дизайну
Зовнішність Concept C — це поєднання ДНК кількох легендарних Audi: спортивного духу TT, силуету R8 та плавних ліній гоночного Auto Union Type C. Спереду є тонкі горизонтальні LED-фари та нова решітка радіатора, оформлена у вертикальних повітрозабірниках. Боковий профіль підтягнутий і лаконічний, із пропорціями справжнього спорткара. Задня частина — низька, з жалюзями замість скла, вузькими ліхтарями та масивним дифузором.
Також цікаво: Audi готує конкурента Mercedes-Benz G-Class: майбутній позашляховик можуть виробляти у США
Audi описує Concept C як “захопливий повністю електричний спортивний автомобіль із видатною динамікою водіння, побудований на поєднанні дизайну, швидкості та емоцій”. Серійна модель, як очікується, збереже знімний дах.
Інтер’єр і технології
Салон виконаний у мінімалістичному стилі, з акцентом на чистоту форм і технологічність. Перед водієм — 10,4-дюймовий екран, який плавно інтегровано в панель приладів, поряд із цифровим щитком. Під головним дисплеєм розміщено кілька сенсорних елементів керування та кнопку відкриття дверей. Audi ризикує повторити помилки VW із надмірною сенсоризацією, однак у компанії наголошують, що це лише прототип, і до серійного варіанту інтерфейс можуть спростити.
Архітектура та силова установка
Хоча технічних подробиць поки небагато, Audi підтвердила: електромотор розташований ззаду, а акумуляторний блок — за сидіннями, що дозволяє посадити водія нижче, ніж у більшості електрокарів, і створює ідеальне співвідношення ваги. Очікується, що серійна модель буде побудована на платформі Porsche 718 нового покоління, а отже, отримає споріднені технології з майбутніми Cayman та Boxster.
Читайте також: Якою буде нова Audi A4 2028 року: фото
Ймовірно, Audi запропонує версії з заднім приводом і варіанти Quattro з двома електродвигунами, забезпечуючи як класичну керованість, так і потужність, гідну преміального спорткара. Таким чином, Concept C — це не просто шоу-кар, а реальний прототип, який прокладає шлях для нового покоління електричних спорткарів Audi, де емоції й технології зливаються в одне.