ФОТО: Audi|
Audi e-tron Sportback пристосувався до віртуальної реальності
Соціальний захід, організований японською компанією Hikky, відбудеться вчетверте у 2020 році та обіцяє стати справді глобальним, завдяки тому, що багато компаній зараз переводять свої продажі в онлайн-формат. Майданчик з технологіями віртуальної реальності є кращим місцем для ринкового запуску Audi e-tron Sportback в Японії та за її межами, вважають в Інгольштадті.
Дивіться також: Це рекламне відео Honda повністю створене в домашніх умовах
Минулого року віртуальний ярмарок “відвідало” більше 710 000 людей з усього світу. Цього року організатори розраховують на мільйон відвідувачів. Крім Audi, свої експозиції на Virtual Market 4 представлять ще 42 компанії та близько 1400 магазинів.
Audi e-tron Sportback з’явиться на ринку Азії у другій половині цього року, а на рідному європейському ринку дебютує вже у цьому кварталі, одночасно зі стартом продажів у США.
Відвідувачі цифрового ярмарку зможуть не лише побачити другу модель сімейства e-tron, але й поспілкуватись з аватарами спеціалістів фірми, щоб дізнатись більше про функції, дизайн та технології електрокара. Крім того, на “Віртуальному маркеті 4” можна буде провести віртуальний тест-драйв електрокара.
Фото: Audi e-tron Sportback переходить у віртуальний світ / Audi
Ще під час презентації Audi e-tron Sportback наприкінці минулого року, виробник оголосив, що електричний купе-кросовер в Європі коштуватиме від 71 тисячі євро.
Також цікаво: Audi покидає гоночну серію DTM, в якій тепер буде тільки BMW