ФОТО: Поліція Тюрингії|
Тут кліренс ваговоза був у понад два рази менший, ніж у легкового авто
Для прикладу часто наводять затверджений стандарт мінімального дорожнього просвіту Німеччини. На порталі thueringer-allgemeine.de також про це згадали після інциденту з автовозом, за яким час від часу тягнувся іскристий шлейф.
Скажімо, для автомобілів вагою до 3,5 тонни дорожній просвіт має бути таким, щоб подолати перешкоду висотою 11 сантиметрів і шириною 8 сантиметрів, не зачіпаючи шасі.
Читайте також Перша серійна самохідка RCH 155 буде у ЗСУ швидше, ніж в німецької армії
Таким чином дорожній просвіт повинен бути не 11, а щонайменше 12 см. До речі, в Україні це також мінімалка. Хоча з врахуванням стану українських доріг й цього для легкових автомобілів замало.
Для вантажних автомобілів з повною масою понад 3,5 тонни у законі це не прописано, оскільки вантажівка вона і в Африці вантажівка. Однак днями побачене на автодорозі поблизу німецького міста Зелла-Мехлісь побило усі рекорди.
Читайте також Чим данська версія Leopard краща за німецьку
Автовоз на литовських номерах у складі 15-тонного автомобіля Mercedes Atego та двовісного причепа на німецькій автодорозі А71 неподалік згаданого вище міста привернув увагу патруля. А все тому, що час від часу автовоз балкою заднього бампера торкався асфальту, шкрябаючи поверхню.
Патруль змушений був подати сигнал водієві на зупинку. Причину пояснили відразу – вимір дорожнього просвіту та пошук джерела можливої проблеми. Заміри звичайною рулеткою та електронними засобами вимірювання показали, що просвіт там менш як 5,5 сантиметра від дороги.
І заодно зверніть увагу на покриття дороги – справжня ковзанка. Фото: Поліція Тюрингії, Інспекція автодорожньої поліції
І хоча транспортні засоби вагою понад 3,5 тонни не підпадають під вищезгадані норми щодо мінімального дорожнього просвіту, ці 5,5 сантиметрів стали приводом для підозр, що пневматична підвіска причепа працює з відхиленнями.
А оскільки на гальмах також були ознаки зносу, то у поліції було дві підстави для того, щоб відправити вантажівку на офіційну станцію техогляду.
Діагностичний тест підтвердив, що система автоматичного вирівнювання причепа зазнала змін і не відповідала заводським налаштуванням. Через це транспортний засіб підтримував дуже низький кліренс.
Читайте також Чи зможуть їздити німецькими дорогами довгі та високі вантажівки
На підставі експертного висновку підвіску визнали несправною. Паралельно експерти підтвердили знос компонентів гальмівної системи. Заявлено й про ряд інших дефектів, з-поміж яких надмірна корозія рами, зношені компоненти ходової частини та витік робочих рідин.
Усе це призвело до накладення негайної заборони на подальше продовження рейсу, а також до відкриття адміністративного провадження. Сума можливого штрафу не розголошується.