ФОТО: Відеопрезентація корпорації "Еталон"|
Зазвичай у цьому класі роблять 12-метрові автобуси, а у Чернігові створили 9,5-метровий
Модель А08611 середньої розмірної групи Чернігівського автозаводу отримала назву "Мальва-Електро". Це своєрідний натяк на те, що базовою платформою для акумуляторної машини послужила дизельна "Мальва", про який редакція Авто24 розповідала весною.
Характеристики новачка не гірші від класичної пасажирської машини. Електробус завдовжки 9,5 м має повну масу 12,5 тонни. Це практично відповідає закордонним аналогам такого класу.
Читайте також Чернігів закупив 6 нових тролейбусів "Еталон"
Привід ходової тут від електродвигуна ДТА-140-4У1 потужністю 140 кВт/190,3 к.с. Його живить літій-іонна батарея місткістю 185 кВт-год від молдавської компанії "Інформбізнес".
Салон має паспортну місткість 53 пасажири, з них майже половина може сидіти (24 місця). Також в зоні накопичення відведено місце для розміщення крісла на колесах для людей певної категорії чи дитячі коляски.
Відеокадри презентації автобуса "Мальва-Електро". Ілюстрація:"Еталон"
Тут передбачено всю сучасну атрибутику комфорту, починаючи від системи інформування і закінчуючи штатним кондиціонером. А ось обігрів конвекторною системою здійснюється від дизельного мотора стандарту Євро 6.
Завдяки такому рішенню з обігрівом економиться потенціал батареї і зростає пробіг без підзарядки. Тестові випробування показали запас ходу у 200 км.
Читайте також Чернігівський автобусний завод відновив роботу
Повідомляється, що електробус "Мальва-Електро" пройшов випробування. Попереду ще процедура сертифікації.
Щодо вартості, електрична версія буде втричі дорожча за дизельну "Мальву", цінник якої коливається в 100–110 тис. доларів без ПДВ.
"Якщо порівнювати з європейськими аналогами, то польський Solaris або турецький Otocar з майже таким функціоналом і габаритами коштуватимуть 530-550 тисяч без ПДВ. Тобто ми розуміємо, що електротранспорт – це недешева справа", – підкреслив президент корпорації Володимир Бутко.
Читайте також Новий міст на Чернігів має простояти 100 років
Про це все йшлося на пресконференції, відеозвіт якої подав Інтерфакс-Україна, де проходив захід. Безпосередньо презентаційний сюжет про електричну "Мальву" розміщено в хронометражному проміжку 7:42 – 11:49.