Автобусну рампу для крісел колісних автоматизовано

Відтепер водієві автобуса не потрібно виходити для відкриття пандуса на в’їзд/виїзд крісел колісних: іспанська компанія Masats автоматизувала цей атрибут черговою новинкою RE2B.
Автобусну рампу для крісел колісних автоматизовано

ФОТО: Masats|

Попри невелику вагу, пандус витримує до 350 кг і, головне, має електричний привід для розгортання

logo23 травня, 16:20
logo0
logo0 хв

Для осіб з інвалідністю, які пересуваються на кріслах колісних, новий пандус буде зручніший за кількома новаціями. Про них та покращену безпеку розповів виробник, опублікувавши на своєму сайті деякі деталі.

По-перше, тут встановили зручний нахил пандуса, що полегшує колясковикам заїзд в салон автобуса. По-друге, нова рампа Masats RE2b забезпечує легкий доступ, пропонуючи додаткову ширину. Пандус тепер всього на кілька сантиметрів вужчий від ширини дверей, що покращує як безпеку, так і комфорт.

Читайте також В Житомирі планують закупити нові тролейбуси та електробуси

Є й третій фактор привабливості. У нинішньому виконанні компактна моторизована рампа плавно інтегрується в підлогу автомобіля, вона тепер повністю автоматична, що додає зручностей водієві. За потреби він може витягнути з ніші в підлозі пандус для в’їзду чи виїзду вручну, але то вже як виняток.

Ось так виглядає рампа RE2b (вгорі) по всій ширині розсувних дверей і RD1 (внизу) в попередній версії та у зменшеній ширині. Фото: Masats

Тепер водій дистанційно керує RE2b. Першими системами вже комплектується міський громадський транспорт у Сінгапурі, де Masats має сильні позиції присутності саме на ринку пасажирських перевезень.

Читайте також Які автобуси найчастіше купують в Україні

Для покращеного дистанційного використання також розроблена опціональна система інформування пасажирів (PIS-L). Вона виводить доступність і безпеку на новий рівень. Ця інноваційна система, інтегрована в платформу пандуса, використовує червоне та зелене освітлення з кольоровим кодуванням, чітко вказуючи пасажирам як на стан як дверей, так і на ймовірне увімкнення пандуса, зону якого на цей час слід покинути. Система інтуїтивно зрозуміла та безпечна.

  • Стабільний зелений – безпечний вхід або вихід.
  • Миготливий зелений – пандус або двері в русі.
  • Блимає червоним – триває закриття.

Моторизований пандус RE2b інтегровано в підлогу та має власний "світлофор" з червоними й зеленими кольорами класичного змісту на заборону чи дозвіл. Фото: Masats

Як двері, так і пандус узгоджені, щоб пасажири завжди мали чітке візуальне уявлення про те, коли безпечно входити або виходити з транспортного засобу. Добре помітні бічні смужки системи покращують доступність для всіх пасажирів і водночас забезпечують більш інклюзивний підхід.

Читайте також Електричний автобус MAN eCoach покажуть у жовтні

В такій версії для розгортання/складання потрібно всього 8 секунд – пандус швидко ховається у підлозі чи висувається з ніші у ній. Раніше для цього потрібен був певний час, оскільки водієві слід покинути робоче місце, вийти з автобуса, підійти до відкритих дверей і відкрити пандус для заїзду, а потім ця ж операція проводиться для виїзду людини в кріслі колісному.