
ФОТО: Renault Group|
10 березня випробування автономного шатла 4-го рівня розпочала мерія Барселони, Іспанія
Починаючи з травня 2024 року, випробування йшли повним ходом. Під час міжнародного тенісного турніру Ролан-Гаррос на відкритій ділянці дороги ходили два автономні мікроавтобуси.
В ході першого й наймасштабнішого тестування пройдено 1000 км і перевезено майже 700 людей. Таку статистику приводить Renault Group.
Читайте також Renault випустить автономні автобуси
Після успішного експерименту інтерес до автономних пасажирських шатлів виявили мегаполіси у всій Європі. Показові випробування проходять в Цюріху (Швейцарія), Валенсії (Франція), настала черга Барселони (Іспанія). Незабаром буде оголошено ще декілька міст.
З понеділка, 10 березня, автономний шатл тестує оператор іспанської Барселони. Фото: Lea Beliaeva Bander
З 10 по 14 березня Renault Group і WeRide на 2,2-кілометровій відкритій кільцевій ділянці у центрі Барселони широка громадськість вже знайомиться з роботою таких машин. На цьому маршруті ходить два автономні автобуси.
Читайте також У Китаї винайшли автономну вантажівку для прибирання доріг
Барселонський тестовий маршрут має чотири зупинки, де пасажири можуть зручно сідати та висаджуватися. Фото: WeRide
Охочих познайомитися з мобільністю завтрашнього дня багато. Автономні шатли в щільному та складному міському середовищі демонструють зрілість нових технологій для автоматизованих послуг громадського транспорту.
Renault Group і WeRide аже вийшли на 4-й рівень автономного водіння шатлів. Інфографіка: Авто24/Renault
Після березневого експерименту впровадження комерційних послуг автоматизованих шаттлів рівня 4 планується з липня 2025 року.
Французький приватний оператор громадського транспорту beti, страховик транспортних засобів і партнер beti Macif разом WeRide і Renault Group розгортають першу автоматизовану мережу мобільності з високим рівнем обслуговування у Валансі (Франція). Новий маршрут автономних шатлів з’єднає залізничну станцію TGV з бізнес-парком площею 162 гектари.
Читайте також Водії все менше довіряють автопілотам, однак автовиробників це не зупиняє
На 3,3-кілометровому відкритому автобусному маршруті ходитимуть два шатли. Вони обслуговуватимуть логістичні потреби користувачів станції TGV Valence. В зоні їх роботи зосереджено 150 компаній та 3000 їхніх співробітників.