BMW 5-ї серії та i5
Нова BMW 5 серії більша за свого попередника: на 8,5 см в довжину, 3,3 см в ширину та 3,5 см у висоту. Колісна база також збільшилася на 2 см до майже трьох метрів, що стало причиною покращенням комфорту для пасажирів заднього ряду.
Електрична версія i5 пропонує аналогічний простір в салоні, як у 5-й серії з двигуном внутрішнього згоряння, завдяки низькопрофільній батареї, розташованій у днищі. Однак багажник трохи менший.
Також цікаво BMW показала найшвидший серійний автомобіль
Всередині BMW i5 має компонування приладової панелі, що нагадує SUV iX, з орієнтованим на водія повністю цифровим вигнутим дисплеєм BMW по центру. Налаштування складається з 12,3-дюймового інформаційного дисплея за кермом і 14,9-дюймового дисплея керування, які об’єднані в єдиний блок.
Вигнутий дисплей BMW працює за допомогою останнього покоління iDrive – операційної системи BMW 8.5 – з новим графічним дисплеєм, який має чіткий початковий екран і доступ QuickSelect для простого та інтуїтивно зрозумілого сенсорного керування. Водій може керувати системою як за допомогою сенсорного екрану, так і голосом, а також за допомогою кнопок на кермі та контролера BMW iDrive на центральній консолі.
Цікаво, що BMW i5 також дебютує в автомобільних іграх у співпраці з ігровою платформою AirConsole. Водій і пасажири можуть грати в ігри – перегони, спорт, вікторини, симулятори, стратегії, стрибки та головоломки – поки автомобіль стоїть на місці, використовуючи свій смартфон як контролер і вигнутий дисплей BMW.
BMW каже, що i5 також отримав оновлені сидіння для більшого комфорту, в тому числі задні, зі стандартною повністю нешкіряною оббивкою салону або опціональною шкірою Extended Merino. Стаціонарний панорамний дах Sky Lounge вперше пропонується як опція для серії 5.
Також цікаво BMW змінить назви своїх автомобілів
Двигуни BMW 5 серії, запас ходу електричної версії
BMW i5 побудовано на основі гнучкої архітектури приводу CLAR, яка використовується в моделях 5-ї серії з двигуном внутрішнього згоряння, м’яким гібридом і гібридом, що підключається до мережі.
Під час виходу на світовий ринок у жовтні 2023 року BMW i5 буде доступний у двох варіантах моделі: eDrive40 із заднім приводом і потужною моделлю M60 xDrive AWD.
Обидва оснащені технологією BMW eDrive п’ятого покоління. BMW i5 eDrive40 забезпечує 335 кінських сил і 400 Нм крутного моменту – або 429 Нм, коли активовано функцію Sport Boost або Lanch Control.
Це дозволяє моделі початкового рівня розганятися до 100 км/год за 5,7 секунди та досягати електронно обмеженої максимальної швидкості 193 км/год.
Електричний i5 M60 xDrive має двомоторну силову установку, що забезпечує 590 к.с. (440 кВт) і 743 Нм крутного моменту – або 819 Нм з функціями M Sport Boost або M Launch Control. Версія i5 M60 xDrive розганяється до 100 км/год за 3,7 секунди та досягає максимальної швидкості 230 км/год.
Обидва варіанти живляться від високовольтної батареї з корисною ємністю 84,3 кіловат-годин, що складається з 4 модулів по 72 акумуляторних елемента кожен і 3 модулів по 12 елементів кожен.
Акумулятор забезпечує запас ходу 400 км для i5 eDrive40 на стандартних 19-дюймових колесах або 400 км для i5 M60 xDrive.
BMW обіцяє, що третій варіант трансмісії з повним приводом з’явиться у 2024 році.
Для економії заряду батареї в критичних ситуаціях, коли водії не можуть підзарядити, BMW i5 пропонує нову функцію Max Range, яка обмежує потужність приводу та максимальну швидкість (до 90 км/год) і вимикає функції комфорту.
Що стосується заряджання, BMW i5 може використовувати зарядку від змінного струму рівня 2 до 11 кВт або швидку зарядку від постійного струму до 205 кВт, причому остання дозволяє заряджати акумулятор від 10 до 80 відсотків приблизно за 30 хвилин.
До речі плюси та мінуси сучасних електромобілів
Підвіска та керування BMW i5
Оскільки ми говоримо про серію 5, динаміка водіння відіграє важливу роль у привабливості таблички, і i5 обіцяє майже ідеальний розподіл ваги 50:50 та настройку підвіски, яка сприяє спортивному керуванню – передня вісь з подвійними важелями та п’ятиважільна задня підвіска.
Амортизатори мають нове керування в залежності від ходу на обох осях, забезпечуючи додаткову гідравлічну амортизацію, яка компенсує вібрації, викликані нерівностями дорожнього покриття та динамічними поворотами. BMW i5 також отримав пневматичну підвіску задньої осі з самовирівнюванням і спортивне рульове управління з електропідсилювачем та змінним передавальним числом.
Крім того, i5 M60 xDrive оснащено стандартною адаптивною професійною підвіскою M, яка включає амортизатори з електронним керуванням, кермо задніми колесами та знижує кліренс на 0,3 дюйма.
BMW i5 буде виготовлятися на заводі Dingolfing, найбільшому європейському заводі BMW, де також роблять електродвигуни та високовольтні батареї. Ціни в США починаються від 67 795 доларів США за i5 eDrive40 і 85 095 доларів США за i5 M60 xDrive. Ціна чітко орієнтована на Mercedes-Benz EQE і значно нижча за розміром Tesla Model S.