Будинок на колесах Challenger ElectriX отримав дивний привід - електро та дизель окремо

Французький виробник автокемперів Challenger випустив перший європейський будинок на колесах Challenger ElectriX. І хоча запас ходу на електриці всього 100 кілометрів, натомість в подвійному приводі комбінованого ходу – 900 кілометрів.
Challenger ElectriX став електрично-дизельним, але не гібридним - Auto24

ФОТО:  Challenger|

ElectriX не дизельний, не гібридний і не електричний - він дизель-електричний з роздільним приводом

logo10 грудня 2024, 20:10
logo0
logo0 хв

Свій новий модельний ряд Challenger вже офіційно назвав ElectriX. Це лише початок в тематиці електромобільності в сегменті машин LCV. Про новий автокемпер йдеться на сайті виробника.

Поки компанія пропонує дві версії. Моделі X150 та X250 базується на популярному шасі Fiat Ducato. До цього у дизельному виконанні силових агрегатів Ducato відзначалися низьким споживанням палива та великим запасом ходу.

Читайте також Компанія Winnebago представила автокемпер на базі Fiat Ducato за 100 тисяч доларів

Серія моделей Challenger ElectriX з напівінтегрованою житловою надбудовою випускається в стандартній комплектації з турбодизелем потужністю 140 к.с., до якого виробник додає електродвигун потужністю 122 к.с. для приводу задніх коліс і батарею з потужністю 37 кВт-год.

Видимість з водійського сидіння завжди має бути бездоганною. Це допомагає забезпечити якісний омивач, який слід мати під рукою. А в холодну пору він ще й має витримувати морози. До речі, на WOG завжди можна придбати якісний зимовий омивач.

Рекламна інформація

Фото: Challenger

Чисто електричний запас ходу досягає 100 кілометрів, але оскільки обидва приводи не можуть працювати одночасно, виробник свідомо уникає маркування автомобіля словом «гібрид». Сукупний запас ходу Challenger гарантує до 900 кілометрів.

Читайте також Винахідливий українець створив автокемпер із Запорожця: відео

Виробником електроприводу є компанія Bedeo. Батарея розташована під підлогою автомобіля між осями і жодним чином не обмежує внутрішній простір.

Фото: Challenger

Акумулятор також може отримувати нову енергію шляхом рекуперації для внутрішнього згоряння та електроприводу. Сама батарея важить 300 кілограмів, це не впливає на ресурс автомобіля та його класифікацію щодо нормативних вимог по масі та допуску до управління. У деяких європейських країнах максимальна загальна вага водійського посвідчення групи B зросла з 3500 до 4250 кілограмів.

Читайте також Компактний автокемпер перетворюється на двоповерховий будинок: відео

Двопривідний будинок на колесах Challenger ElectriX доступний у двох габаритних версіях. Варіант X150 має довжину 5,99 метра, а X250 трохи довший – 6,36 метра. Стандартно обидва варіанти пропонують обладнану кухню з їдальнею, яку легко можна перетворити на спальню, і ванну кімнату з душем.

Фото: Challenger

Розширена версія X250 також має модульну концепцію заднього багажного відсіку (гаража) для зберігання велосипедів, човна та іншого майна для змістовного й комфортного відпочинку.