Чому 24 фури цілий день стояли на височезному мосту

Сорокатонні самоскиди вишикувалися на всіх чотирьох смугах другого за висотою місту в Німеччині через Мозель на A61 біля Віннінгена. Це робилося для тестової перевірки просідання через виявлені тріщини.
На пошкоджений 136-метровий по висоті міст вивели 24 самоскиди - Auto24

ФОТО: Autobahn GmbH|

Усі 24 самоскиди з баластом заважили 960 тонн - для прогинання прольоту якраз вистачило

logo29 травня, 08:30
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

І хоча загрози водіям на цій ділянці мосту не було, все-таки 136-метрова висота прольоту над річкою й долиною частоту биття серця у більшості шоферів прискорила. Для порівняння: від поверхні води до проїзної частини мосту можна штабелювати майже п’ять стандартних дев’ятиповерхівок.

Читайте також Відновлений міст через Десну поновив сполучення Києва та Чернігова

Для встановлення істини щодо пошкоджень інженерам компанії Autobahn GmbH довелося повністю закрити для проїзду міст у неділю, 26 травня 2024 року, з 7:30 ранку до 5 вечора для тестової перевірки. Автомобілі з баластом загальною вагою 960 тонн, що були встановлені на мосту в проблемній точці, мали показати різницю вагового впливу на сталеві конструкції.

За повідомленням федеральної дорожньої компанії в лютому 2023 року, "тріщини, що утворилися на зварювальних швах у тілі мосту" були виявлені під час чергового огляду конструкції. Причина, ймовірно у втомі зварних сталевих з'єднань.

Читайте також У США обвалився міст, попадали автомобілі: відео

Для зменшення навантаження тиску на міст, наразі по правій смузі діє обмеження швидкості до 60 км/год в обох напрямках. По лівій смузі дозволено рухатися лише автомобілям зі швидкістю до 80 км/год.

Для великовагових вантажів вагою до 44 тонн діє мінімальна дистанція 50 метрів, яку також необхідно дотримуватися у випадку затору. До особливого розпорядження заборонено проїзд великотоннажного та великогабаритного транспорту.

Оператор автомагістралі заявив, що через великі прольоти, а це майже 218 метрів між опорами, рух великотоннажного транспорту має великий вплив на деформації верхньої конструкції, що виникають під час переїздів. Запроваджені випробування за допомогою 24 самоскидів будуть вивчені та закладені в алгоритм ремонтних робіт безпосередньо на плиті проїзної частини та сталевій верхній конструкції. Ремонт розпочнеться уже в нинішньому році.

Читайте також Як за 10 хвилин на фронті роблять повноцінний міст: фото, відео

Щодоби майже 37 000 транспортних засобів перетинають міст долини Мозель, який був побудований у 1972 році. Третина транспорту – великовагові вантажівки. Їх потік зріс приблизно з 20 відсотків у 2019 році до 30 відсотків нині.

Міст складається з шести прольотів мосту, які спираються на дві великі та п’ять менших опор. Довжина мосту становить 935 метрів, ширина – 30,5 метра, окремі прольоти мосту досягають майже 220 метрів. Максимальна висота дороги над землею – 136 метрів. Це робить його другим за висотою автомагістральним мостом у Німеччині після 185-метрового мосту Кохерталь у Баден-Вюртемберзі.

Фото: Autobahn GmbH